Deventer op Stelten 2014, ‘Maduixa Teatre’   7 comments

Afgelopen zaterdag ben ik weer eens met Ria (die helaas zelf nog geen foto’s kon maken) naar het straattheaterfestival ‘Deventer op stelten’ geweest. Het is inmiddels uitgegroeid tot een enorm festival waar vele duizenden mensen op af komen. Het nadeel daarvan is dat het zich over een steeds groter deel van de stad ‘uitsmeert’ waardoor je lang niet alles kunt zien. Het is dus een kwestie van keuzes maken en dat is soms wel erg jammer maar we hebben hele mooie en leuke dingen gezien. Ik begin met een serie foto’s van de Spaanse steltengroep Maduixa Teatre. Het was de Nederlandse première van hun parade ‘Tam Tam’, een combinatie van dans, muziek en theater. Het zag er geweldig uit en hun ritmische muziek was meeslepend. Ik heb foto’s gemaakt vanaf het moment dat ze, nog ongemaskerd, tevoorschijn kwamen tot aan het moment dat ze de Brink weer verlaten.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 Reacties op “Deventer op Stelten 2014, ‘Maduixa Teatre’

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Hallo Ank.
    Mooie foto’s .
    hebben jullie deze keer niet gezien hahaha.
    Wij Tiny en ik waren 6 dagen in Deventer hebben 2 dagen gefietst langs de IJsel heerlijk wat een mooie routes .
    De rest van de tijd genoten van Deventer op stelten en de heerlijke terrasjes.
    Toen je deze foto’s nam zaten wij op het “Terras”

    Groetjes Tiny Geert

  2. Wat een leuke vrolijke serie, Ank!
    Heerlijk om naar te kijken…
    Lieve groetjes van Anna 🙂

  3. Ank een serie waar ik blij van word heerlijk wat een sfeer straalt er af.

    Gr. Frans

  4. Dat heb je mooi opgebouwd…zo beginnend zonder masker en eindigend met het totaalplaatje.
    Het is een vrolijke groep, waar iedereen van genoten heeft.
    Fijne dag!

  5. wat een figuren Ank en erg leuk vast gelegd, prachtige foto’s

  6. Een kleurrijk en stekelig spektakel.
    Bedankt voor de reactie op mijn blog, normaal ben ik geen evenementen fotograaf, maar voor een keertje….

  7. Ziet er heel leuk uit. Jammer dat we geen geluid erbij hebben, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
    Lijkt me wel ongemakkelijk lopen zo op die stelten.
    Mooie serie foto’s!
    Groetjes

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.