Kleine deugniet !   6 comments

Tot grote ergernis van mijn zoon heb ik deze foto’s gemaakt i.p.v. hem of haar dood te maken of desnoods naar elders te verplaatsen. Ik begrijp ook wel waarom, dit kleine muisje van slechts een centimeter of 3 zorgt af en toe voor enorme stankoverlast, het lijkt dan net of iemand het kattentoilet in de woonkamer heeft geleegd en dat is niet fris.

Het is een spitsmuisje en het is heel moeilijk om hem scherp op de foto te krijgen want hij is ZEER beweeglijk…………en BRUTAAL !!!! Hij zit gewoon uit de voerbak van de konijnen te eten, de deugniet.

Posted september 8, 2005 by Ank Pot in Dieren

Tagged with

6 responses to “Kleine deugniet !

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is dat ie zo’n lange staart heeft, anders zou je denken dat het een hamster was. Leuk!

  2. @Mirjam: Ja maar dan wel een hele kleine hoor!

  3. Hoi!!!
    Kom je ook gezellig op kraam visite?? Want we hebben er 2 nieuwe nijntjes bij!!!
    Lisa en Bloem.
    Liefs wij nijnen

  4. We zijn het er nog niet over uit wat voor muisje het is wat ik gefotografeerd heb, Frans denkt een huismuis en volgens mij is hij daar veel te klein voor.
    Het is wel een leuk gezicht met die kraaloogjes.

    Groetjes Evelina

  5. Tja, ik kan me best voorstellen dat hij dacht dat het eten ook voor hem was, hahaha. Dat mensen zo’n onderscheid maken is toch ook niet eerlijk 😮 😀 😉

  6. vandaag ontdekte ik je weblob – ik heb heel veel foto’s bekeken en vind ze in één woord prachtig.

    vr.gr.

    piet paardenkooper

Geef een reactie

