Verschillen   4 comments

Vandaag laat ik jullie 3 verschillende foto’s zien van hetzelfde onderwerp.
Het is een prachtige Bereklauw hier in de buurt bij de vijver.
Door van verschillende standpunten uit te fotograferen krijg je heel verschillende foto’s.

Dit is recht ervoor staand gefotografeerd:

En dit van onder de plant naar boven naar de lucht toe:

En dit van bovenaf door de camera in de lucht erboven te houden:

Update nest:
Gisteren is de laatste uit het nest van Layla nl. Lion, ook geplaatst. Nu hebben ze dus allemaal een goed tehuis gevonden, dat geeft een goed gevoel.

Posted september 25, 2005 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with

4 responses to “Verschillen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ank,

    Kep net het dagboek van Layla bekeken. Wat triest dat mensen dieren zomaar achterlaten tijdens een verhuizing.
    Vaak is de moeilijkste vraag: Hoe kom ik er weer vanaf.
    Gelukkig dat ze bij BB terecht kwamen. Maar hoeveel komen dat niet !!!
    Ik snap niet dat iedereen zomaar een dier kan en mag aanschaffen. Dieren behoor je te behandelen als kinderen. Die zet je ook niet zomaar op straat omdat ze lastig zijn.
    Tis natuurlijk wel lekker makkelijk maar de meest laffe manier om ergens vanaf te komen.
    Wat mij betreft zijn dit soort mensen de meest zwakken in onze samenleving. Problemen los je op door er iets mee te doen, niet door er van weg te lopen.

    Groetjes en nog een fijne avond.
    Marjon & de nijnen

  2. @Marjon: Ja onbegrijpelijk en dan ook nog zo’n ontzettend lief dier, je snapt niet dat mensen zich met een gerust hart kunnen omkeren en nooit meer achterom kijken.
    Met je laatste opmerking ben ik het hartgrondig eens!

  3. Wat een mooie foto’s! En wat een verschillen inderdaad.

    Wat betreft mensen die (vaak hele lieve) dieren achterlaten, daar heb ik geen goed woord voor over. Eigenlijk zijn heel veel woorden op dat soort mensen van toepassing: harteloos, kortzichtig (is toch leuk, zijn vrijheid teruggeven??), stom, dom, lui, makkelijk (doen we hem toch gewoon weg??), laf, gemeen, egoïstisch (vakantie is belangrijker dan mijn huisdier) en zo kan ik nog wel even doorgaan, erg hoor is het!!

  4. Goedemorgen Ank.
    Dat zijn schitterende foto’s van de bereklauw.
    Hier worden ze tegenwoordig snel weggehaald omdat ze zo giftig zijn.
    Ik wil je een hele mooie dag toewensen.
    Groetjes van Marjan! 😀

Geef een reactie

