Fietstochtje II   3 comments

Vandaag deel 2 van de foto’s van mijn fietstochtje van eergisteren.
Pal achter de woonwijk waarin ik woon ligt een klein natuurreservaat waar ik langs ben gefietst en daar heb ik deze foto gemaakt:

Als je goed kijkt zie je aan de rechterkant een reiger staan die heel erg aan het schreeuwen was, waarom was mij niet duidelijk.

Verder fietsend kom je dan langs wat boerderijen maar nog steeds ligt dit allemaal tegen de woonwijk aan, het ligt allemaal hemelsbreed nog geen kilometer ver.
Ik kan zo genieten van het zien van koeien in de wei, ik vind het schitterende dieren waar ik als kind al door gefascineerd was. Meestal zijn ze nogal schuw wat ik heel jammer vind.

Posted oktober 13, 2005 by Ank Pot in Aa-landen, Dieren

Tagged with

3 responses to “Fietstochtje II

Subscribe to comments with RSS.

  1. goedenmorgen lieve Ank, je hebt mooie foto’s gemaakt,heerlijk is dat he af en toe een fietstochtje en het is erg mooi zo dicht bij een woonwijk hoor. 😀
    wij wonen aan de dijk en daarachter een grote recreatieplas met een groot strand,daar wandel ik veel met de hond.
    fijne dag meis
    knuff

  2. Heerlijk he, die rust die het landschap uitstraalt.
    Prettige avond, groetjes van D&F

  3. Mag ik jouw koeienfoto’s plaatsen op mijn web-log? 😛

Geef een reactie

