Warmte en gezelligheid   8 comments

Omdat het vandaag zo’n gure grijze regenachtige Herfstdag is maak ik voor jullie een warme gezellige log, dat kunnen we nu wel gebruiken dacht ik. Ik was geïnspireerd geraakt door de log van Jessica.

Kaarsen aan geeft veel sfeer en dat kun je aan de foto’s, die zonder flits zijn gemaakt, goed zien.

Het is wel apart dat je de originele kleuren van de kaarsen niet meer kunt zien, want ze zijn blauw en groen.

Ik vind het vaak moeilijk om te kiezen welke foto’s ik wel en welke ik niet op de log zal zetten en dus trakteer ik jullie maar op een hele serie. Als jullie dat niet leuk vinden hoor ik het wel.

Als laatste alleen de vlam, waar ik eigenlijk een heilig ontzag voor heb, want ik ben heel bang voor brand en dus ben ik heel voorzichtig met vuur.

Posted november 15, 2005 by Ank Pot in Kerst, Nachtfotografie

Tagged with

8 responses to “Warmte en gezelligheid

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gezellig al die kaarsjes, het geeft een beetje warmte en licht op zo’n sombere dag. De foto van de vlam vind ik het mooiste! ’n fijne dag vandaag

  2. Heel warm en gezellig! Ik vind het in ieder geval prachtig. 😀

  3. Hallo Ank wat gezellig met al die kaarsen je moet er maar op komen ,wat zal het straks gezellig worden met de kerstdagen op de weblogs met allerlei wensen en plaatjes ,ik ga dan tussen de bedrijven door kijken en reageren heb er nu al zin .gr syas 😉 😉

  4. Geeft zeker een warm gevoel al die brandende kaarsjes…. 😀 Niet alleen omdat het vandaag een koele dag was maar door de gedachte erachter 😉 !!!

  5. Ze zijn allemaal mooi en ik weet hoe moeilijk het soms is om er maar een paar te kiezen.En natuurlijk wil ik alles zien … zo nieuwsgierig ben ik wel. Maar de eerste 2 en de laatste 2 werken het meest op mijn gevoel en vindt ik dus het mooiste.

  6. Hoi,

    Prachtige foto’s en het mag dan wel guur zijn, wel heerlijk om weer kaarsjes te branden omdat het zo vroeg donker is.

    Groetjes vanuit Villanijn

  7. Wat een sfeertje geven kaarsen, zelfs op je site straalt het warmte uit. 😀

  8. Hartstikke mooi zeg!!! 😀

    Marion

Geef een reactie

