Spiegelingen   14 comments

Toch weer een paar foto’s van de meeuwen op het dak van de garage, afgelopen week gemaakt op een dag met een prachtige blauwe hemel, daar lijkt het vandaag helaas niets op.
De foto’s zijn niet zo geweldig van kwaliteit want de vogels zitten te ver weg en met mijn camera kan ik ze niet genoeg dichtbij halen maar ik vond ze vanwege de weerspiegeling in het water toch wel leuk om te laten zien.

Ze scharrelen er naar voedsel terwijl ik er niets naar toe gooi, je ziet ze “stampen” met de pootjes alsof ze langs de waterkant bezig zijn.

Op het laatst kwam hen een kwikstaartje vergezellen, een klein vogeltje dus die heb ik helemaal niet gedetailleerd op de foto kunnen krijgen.

En dan nog dit:
Ik heb mijn log voor het eerst laten keuren en ik heb een zilveren award toebedeeld gekregen:

Het rapport kun je hier lezen.
Zijn jullie het eens met de kritiek op de kopfoto??

Toevallig kreeg ik vandaag nog een keuringsrapport binnen (20.16 uur geplaatst):

Posted november 24, 2005 by Ank Pot in Vogels

Tagged with

14 responses to “Spiegelingen

Subscribe to comments with RSS.

  1. goedemorgen anke,
    In principe is je kopfoto ook wel wat lichter dan de rest maar als jij dat zelf mooi vind moet je hem gewoon laten staan. Momenteel past mijn kopfoto ook niet zo bij mijn log maar ja ik ben geen creatieveling dus zal ik het er mee moeten doen.
    Verder een fijne donderdag
    jacqueline en ricardo

  2. gefeliciteer lieve Ank, maar je verdien eigenlijk goud hoor. 😀
    ik wens je een gezellige dag
    liefs

  3. Hoi,

    Niks mis met je kopfoto hoor, wij vinden hem hartstikke leuk!

    Groetjes vanuit Villanijn

  4. Gefeliciteerd Ank met je prijs ik ben pas op je log gekomen naar aanleiding van Dasha maar ik heb al meerdere mensen gezegd dat ze eens naar je prachtige foto”s moeten kijken en natuurlijk naar Dasha.

  5. Leuk die spiegelingen van de vogels. Ik probeer dat ook soms maar als het lukt is het meer toeval 😉

    Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!! Ik vind je kopfoto wel schattig en goed passen maar (gelukkig) verschillen meningen, anders werd het ook zo saai, toch?

  6. Heel goed hoor, niets aan veranderen!

  7. Gefeliciteerd,mooi rapport.Ik vind dat je aan heel mooi rustig weblog hebt,met kleuren die super bij elkaar passen!
    Mooie foto’s zeg!En waar is die slechte kwaliteit,die zie ii niet hoor.Prachtig,die vind je hier niet op het dak 😉

  8. Gefeliciteerd met je Award! Zelf vind ik de kleuren van je log en de kopfoto mooi bij elkaar passen. 😀
    De foto`s zijn heel erg mooi, schitterend die waterweerspiegelingen. 😀
    Hele fijne avond! Sjoukje

  9. Niks mis met je kopfoto, past prima bij je log. Gefeliciteerd met je mooie punten.

    Je spiegelfoto’s zijn weer mooi hoor. Grappig om te zien dat de spiegelingen mooier van kleur zijn dan de vogel in het echt.

  10. @Lette: dat was mij ook opgevallen, ik denk dat dat komt door de felle zon van dat moment, in het water wordt het wat gefilterd, dit cameraatje kan dat allemaal niet aan.

  11. Weer hele mooie foto’s.
    En voor mij heb jij goud verdiend!
    Kopfoto: Ik kan mij wel iets voorstellen bij de kritiek, al vind ik de kopfoto vooral anders door het plaatje dat je gebruikt. De kleuren vind ik wel mooi combineren.
    (Dat kan per comoputer /beeldscherm ook anders uitkomen)
    Maar…het heeft ook juist wel iets grappigs.
    Héle mooie, best strakke foto’s en dan zo’n snoeperig plaatje.
    Zo zie je maar, smaken verschillen en jij moet lekker doen hoe jij het mooi vind.
    Ik kom toch wel kijken 😛

    Enne, jij bent wel héél snel met reageren, hoor, ik had mijn log nog niet af, of jouw reactie was er al 😉

  12. Hoi Ank,

    Wat een schitterende strandfoto´s zeg. Tenminste, daar lijkt het dus echt op. Goed hoor, heb je zelf ook nog op het dak gelegen ??

    De zilveren award, mooi hoor.
    Ik zelf heb eigenlijk nooit zo naar jou kopfoto gekeken, daarom is de rest te interessant maar ik denk dat Munckie
    meer gelijk heeft. Je moet niet de nadruk leggen op de kopfoto maar op de inhoud.

    Even een vraagje, onbeleefd eigenlijk maar toch.
    Mijn weblog is ook gekeurd geworden, door Munckie toevallig maar mij lukt het niet helemaal.
    Mag ik die afbeelding van Munckie van jou site jatten ??
    Ik voel me een beetje dom maar wat dit soort dingen aangaat ben ik echt onnozel hoor. Het lukt met met geen mogelijkheid zelf.

    Groetjes Marjon

  13. Goedemorgen Ank.
    Gefeliciteerd met je award.
    En helemaal terecht hoor.
    Je hebt weer prachtige foto’s geplaatst.
    Mooi die weerspiegeling.
    Wat een weer is het buiten zeg.
    Ik hoop dat jij er vandaag niet uit hoeft te gaan.
    Hier is het windstil, maar het sneeuw behoorlijk.
    Belde net met mijn vader en daar stormde het.
    Wij zitten zeker net in het oog.
    Maak er een mooie warme dag van!
    Groetjes van Marjan!

  14. Gefeliciteerd!!
    En ik vind je log juist prima zo hoor, lieve en leuke kopfoto 😉

Geef een reactie

