Licht in de duisternis   14 comments

Een hele grijze dag vandaag en het lijkt erop dat dat zo blijft helaas dus gaan we maar weer eens een paar foto’s van lichtjes plaatsen. Zo maken we ons eigen plekje van warmte en gezelligheid.

Deze kegels met lampjes zijn gemaakt van transparante kunstof draden, dikker dan een waslijn die gedrapeerd zijn over een metalen frame en binnenin zitten witte lampjes.
Het licht wordt a.h.w. in de draden gereflecteerd en het heeft een heel mooi effect, vind ik.

De bovenste foto is met flits gemaakt en de onderste zonder. Ze geven overigens behoorlijk veel licht zo met z’n drietjes.
Ik had ze gisteren ook bij me op de beurs en had ze wel meerder keren kunnen verkopen want iedereen was er weg van, maar ik wil ze absoluut niet kwijt.

Posted december 11, 2005 by Ank Pot in Kerst

Tagged with

14 responses to “Licht in de duisternis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze staan ook heel erg gezellig!

  2. Ze zijn inderdaad prachtig.
    Zitten ze met z’n drietjes aan 1 stekkertje of kun je ze ook gescheiden neerzetten?

  3. Goedemorgen Ank.
    Ik vind ze echt heel mooi zo bijelkaar.
    Ze geven “zeker” een heleboel licht.
    Ik wens je een heerlijke warme zondag toe.
    Groetjes van Marjan!

  4. @Lette: Nee ze hebben elk een eigen stekker.

  5. ik ga voor de onderste!!!
    Prachtig zijn ze, heb je goed verkocht???
    Hier schijnt de zon nog een beetje was helemaal helder, maar trekt nu beetje dicht
    Fijne zondag groetjes petra

  6. môge Ank,
    wat is je logje gezellig in kerstsfeer
    leuk die jonglerende sneeuwpop links 😀
    die kegels vind ik ook erg mooi
    zeker als je ze zo leuk in een groepje hebt staan 😀
    geniet er maar lekker van!

  7. Heb je ze zelf gemaakt? Anders zou ik er nog maar meer maken voor de verkoop!!

  8. @Naduah: *lol* Nee was het maar waar want dan had ik ze goed kunnen verkopen.

  9. Sfeervolle piramidetjes Ank 😀 Ik vind de bovenste het mooiste want daarin zie je echt de vormen en de reflectie goed….. Ik heb de hele dag visite gehad dus behalve een tableau kaarsen is hier nog niets kerstachtigs te bekennen 😕

  10. Heej wat een lekker kerstsfeertje hier 😀
    Ank, leuk dat je even langs kwam op mn log. Ga meteen is even nieuwe log schrijven!

    Groetjes Fre

  11. Hoi,

    Ze zijn ook hartstikke mooi. Villanijn is ook weer helemaal in kerstsfeer tot groot genoegen van Hobbel!

    groetjes vanuit Vilanijn

  12. Goedemorgen Ank.
    Ik ben er een beetje vroeg bij vandaag.
    Ik kom even bij je langs om je een heerlijke maandag toe te wensen.
    Maak er wat moois van.
    Groetjes van Marjan!

  13. De bovenste vind ik het mooist. Leuk zijn ze, lekker sfeervol. Fijne maandag Ank!
    Groetjes Gerda

  14. Oowh die piramides heb ik ook zien staan bij de Kwantum,maar ik vond ze erg duur.(ik wilde de grote van 90 cm).Maar ze zijn wel erggg mooi!!!

    Groetjes Ryjan, tot gauw…….

Geef een reactie

