Gisteren   20 comments

Gisteren leek het voor ons al vrijdag de 13e want rond een uur of half 4 bleken wij ineens verstoken van de kabel. Dat betekende dus geen t.v., geen radio en geen internet. Wat een ellende, je merkt dan pas hoeveel je daar dagelijks mee bezig bent. Natuurlijk heb je genoeg te doen maar ik liep als een kip zonder kop verdwaasd door het huis me te vervelen. Sinds vanmorgen 10 uur is het er weer, wat een opluchting!

Gisteren heb ik dus foto’s gemaakt ondanks de mist, hier komen ze. Vandaag schijnt de zon volop.



Ik ben langs het riviertje hier in de wijk gelopen naar de afgraving verderop, daar is ook een kinderboerderij en daar heb ik ook foto’s gemaakt maar die komen later nog. Hier zie je waar het riviertje opgaat in de plas van de uitgraving. De eendjes hadden wel trek maar ik had niets bij me.

Posted januari 13, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

20 responses to “Gisteren

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtig Ank
    heerlijke verstilde landschappen,vooral die met dat bootje, ik zie zo graag die winterbeelden heerlijk!!!

    Maak er een fijne dag van!!!

  2. Geen muziek en geen internet …wat een straf .

    Ik hou wel van mist, heeft toch altijd wel iets mysterieus. Gaat mijn fantasie altijd van op hol 😛

  3. ze zijn weer mooi je fotoos.. en zonder koffie 😛 😀

  4. @Angel: Heerlijk, dankjewel! 😉 😀

  5. hallo Ank.
    je hebt weer prachtige foto’s
    bedankt voor de tip op onze site mijn ABN is niet 100%.
    maar ja het is ook al heel lang geleden dat ik les heb gehad.
    gr.Hans 8)

  6. Hoi Ank,
    Ik las jouw reactie op “mijn” log…ik mag nog niet gesteriliseerd worden, omdat ik te dik ben, dat brengt risico’s met de narcose en het werken in de buikholte met zich mee, omdat het vet verkleeft aan de organen…
    Het baasje hoopt dat ik in het voorjaar genoeg ben afgevallen en dan wel mag, want voor mij is dit niet leuk, voor mijn mannetje ook niet…
    Groetjes
    VB

  7. Hoi Ank,
    Wat een prachtige foto’s weer!
    Heerlijk om er met zo’n weer erop uit trekken met je fototoestel.
    Groetjes van ons allemaal

  8. Mooi foto’s weer!! Complimenten. Fijn weekend! gr. Nel

  9. Het was gisteren inderdaad mistig, maar jou foto’s zijn superhelder hoor. Heel mooi.
    groetjes

  10. Nou dat is zeker een straf.
    Maar het heeft ook voordelen.
    Even languit op de bank, kopje thee, boekje erbij en lekker wegdutten. 😉
    Maar ik begrijp je frustratie. tegenwoordig kunnen we echt niet meer zonder deze dingen.

  11. Ank, je kan fantastisch fotograferen, supermooie plaatjes! 😀
    Fijn weekend! Sjoukje 😀

  12. Ze zijn echt heel mooi Ank. Ik hoop dat we morgen nog zulk weer hebben. Vindt dat we dat ook wel verdiend hebben na tien dagen grauw, grijs en mistig weer. 😀

  13. u mag er trots op zijn ze zijn allemaal om ter mooist,de eerste vind ik echt prachtig met die druppels. 😀

  14. het is vreselijk Ank…maar o jee….je mag je tot de groep verslaafden rekenen.
    Kom er bij,Kom er bij,Kom er bij,!!!!! 😀 😀

  15. Mooie foto’s hier maar heel even de zon gezien maar wel erg koud brrrrr.

  16. Zo zie je maar, mist hoeft geen belemmering te zijn voor mooie foto’s. Alles weer prachtig, maar die laatste is om van te likkebaarden.

  17. Wel niet zo persoonlijk zo’n plakberichtje, maar het is al laat en morgenvroeg zijn mijn kanjertjes weer heel vroeg wakker. Kom je dus bij deze even een fijn weekend toewensen. Liefs van Anita en haar kanjertjes

  18. Hele mooie foto’s. 😀
    Zo zie je maar weer dat je bij ieder weertype mooie kiekjes kunt maken.

    Heel fijn weekend

  19. Mooie stmmige foto´s ! Zelf houd erg van druppels (kijk maar op mijn log)
    Prettig weekeinde met veel foto´s
    Charlie

  20. Nr.3 vind ik de mooiste. Stil water.

Geef een reactie

