Tegenlicht   18 comments

Vandaag zou ik deze foto’s niet hebben kunnen maken omdat het pijpenstelen regent en er geen zonnetje te zien is. Maar dan maar een zonnetje op de foto’s nietwaar?!

Beide foto’s zijn genomen hier in de buurt, in het park, tegen het einde van de middag.

Posted januari 17, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

18 responses to “Tegenlicht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je die vandaag zou maken zou je een verzopen fototoestel hebben denk ik 😀
    Die zon door die kale takken heen heeft wel wat… hoewel die takken van mij zo ongeveer wel weer met blad bedekt mogen zijn 😉 brrrrrr…

  2. Prachtige foto’s Ank!

  3. Heerlijk om dat zonnetje te zien Ank! Mooi genomen ook.
    Groetjes 😀

  4. Gelukkig de zon, ik dacht al hij is er niet meer zo druilerig is het steeds. Zelfs de nijnen blijven liever in hun hokken.

  5. zonnetje van gister ook mooi zonnetje hoor Ank, brengt wat licht in de duisternis, alhowel ik heb het licht aan hoor, en het kan mij niks schelen ik vermaak me toch wel!!!

    fijne dag verder!! 8)

  6. een prachtige sfeer Ank. 😀 😀

    ik vind dat jij de foto`s altijd heel mooi in kader zet en je hebt een heel origineel lettertype voor je naam.

  7. Mooie foto’s op je log. Ben hier via Eva gekomen. Kom beslist nog eens langs.

  8. Verduidelijking, via Gerda via Eva.

  9. @Femke: Je bent van harte welkom 😀

  10. Hele mooie foto`s Ank. 😀
    Hier was het de hele dag droog, wel grijs en saai.
    Fijne avond! Sjoukje

  11. ja het zijn super potretekes,prachtig werk ank. 😀

  12. Wat goed dat de fotos nog zo mooi zijn geworden.
    ondanks dat je tegen het licht in fotografeert

  13. Het verschil met vandaag is een behoorlijk contrast. Erg mooie foto’s. Wat mis je het zonnetje toch direct zodra die een dagje achter de wolken blijft.

  14. was het maar voorjaar he. 😕

  15. Leve het zonnetje,laat maar komen,groetjes 😀

  16. Lekker zonnetje…..en die foto’s van het logje hiervoor ook erg mooi!

    Voor straks, welterusten!
    Jolanda

  17. ik hou enorm van tegenlicht!
    het maakt alles zo mooi
    dat contrast, heerlijk! 😀

  18. Goedemorgen Ank.
    Dat zijn mooie foto’s die je zeker kan gebruiken op zo’n regenachtige en saaie dag.
    Nu regent het weer hier.
    Heel ongezellig.
    Ik wil je een hele mooie woensdag toewensen.
    Groetjes van Marjan!

Geef een reactie

