Spijkergoed   25 comments

Gisteren had ik me voorgenomen om een stel broeken korter te maken, die lagen er al een tijdje op te wachten. Helaas had de naaimachine het er niet zo op want na de tweede broek maakte hij een raar geluid en begon de motor heel erg te roken. Ik heb gauw de stroom eraf gehaald en hem in de tuin gezet. Dat was wel even schrikken hoor want ik ben heel erg bang voor brand.
Ik heb er nog niet verder naar gekeken, het ding staat in de garage, maar ik vrees dat dit het einde van een zeer vruchtbaar leven was.
Eén van de broeken was een spijkerbroek van mijn zoon en daar ben ik foto’s van gaan maken.

Ik draag zelf ook graag spijkergoed en vind het ook best mooi om te zien en naar nu blijkt is het op zichzelf al zeer fotogeniek. Ik had er echt schik in ondanks het fiasco van de naaimachine.

Zo blijkt wel weer eens dat je niet ver hoeft te zoeken voor onderwerpen voor je foto’s, vaak zijn die dichterbij dan je zelf denkt.

Fijne dag allemaal, groetjes van Ank

Posted januari 19, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

25 responses to “Spijkergoed

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie foto’s ..stoer 🙂

  2. stoer ja, jeans hebben zulke mooie kleuren, prachtig, leuk idee Ank!!!!

  3. dit is prachtig Ank….mooi voor een poster…. 😀

  4. Een hartstikke leuk idee, Ank en het effect is natuurlijk nog leuker. De pé in hebben omdat de machine er de brui aan geeft, op het idee komen om dit soort foto’s te maken en dan ontdekken dat dat hartstikke leuk is. Ben je gelijk weer vrolijk, toch ? 😉 😀 😀

  5. Het zijn inderdaad hele mooi foto’s zo, kunnen zo in een modeblad afgedrukt worden bij wijze van spreken. Fijne avond Ank en liefs van Anita en haar kanjertjes

  6. Met dit weer kun je toch niets beginnen Ank! Mooi genomen hoor. Spijkergoed is altijd mooi vind ik. Maar er gaat bij ook van alles kapot. Eerst het waterbed, gisteren mijn haarfohn en dat gaf me een knal. Ik schrok me dood, zelf mijn hand was zwart. Ik hoop niet dat er nog meer dingen zijn die het gaan begeven. 8)

  7. geen slecht gedacht om daar een paar fotokes van te maken,buiten kan men op dit moment niet veel meer doen,sinds maandag is het gedaan met de vorst,maar is de regen begonnen,vanaf morgen droger en weer naar vorst toe,dan nog liever vorst en koude,dan kunnen we tenminste op pad.nog een leuke dag gewenst.

  8. Hoe kome je er op! Maar zeer geslaagd!

    Fijne avond!

    Jolanda

  9. Dat is ’t hem juist. Ik kan hem niet eens oppakken!! Hij slaat gewoon altijd ook als je er in de buurt komt met je handen. Ook als je iets lekkers hebt! Ook met voeren. Maar ’t gaat nu iets beter sinds ik er elke keer bij op de grond ga zitten. Hij komt nu toch elke keer bij mij kijken en over me heenspringen. Mag hem alleen niet aanraken!

  10. Nou nou, ik heb het nog niet gezegd en hij springt op schoot en gaat aan m’n gezicht snuffelen! Hihihi!

  11. Ja zo zie je maar weer hoeveel er te fotograferen valt.

  12. Goh nu is mijn visie op de spijkerbroek toch weer erg veranderd, grappig hoor!
    Fijne avond 😀

  13. Ohja bedankt voor je berichtjes, de kies gaat gelukkig al een stuk beter!

  14. Ja, gaat al heel goed, moet alleen niet met m’n handen naar hem toe bewegen, dan is ’t goed! Ben al blij dat hij bij mij komt snuffelen!! Ik heb er alle vertrouwen in!
    En die onderste foto is inderdaad ook met picasa!

  15. hé Cool Cat!!!
    favoriete merkje van mijn kinderen 😉
    spijkerbroekje ziet er lekker uit, zou m zo aan willen trekken 😀
    tis alleen een pietsie te klein 😕
    geweldig leuk onderwerp voor foto’s
    je moet er maar op komen 😀
    vast ook geen zin om buiten te gaan kieken 😉

  16. Leuk. al vind ik nijnen op de foto ook erg leuk!

  17. @Mirjam: Die komen ook wel weer, zo om de 4 of 5 logs gaat er eentje over de nijnen 😀

  18. Hallo Ank, geweldig mooi die foto,s van die spijkerbroek er schuilt een echte fotografe in je .Jammer van de naaimachine, maar nu heb je ons nog leuke foto,s ook kunnen laten zien gr syas dagg 😛

  19. nou hier moet je toch maar opkomen om foto’s van spijkerbroeken te maken. Gaafffffff hoor. ik zie gelukkig geen merkjes!! anders zou je nog reclame gaan maken ook. 😉 😉

  20. Mooie foto’s van zo’n “gewoon” onderwerp.

  21. Prachtige foto’s van een eigenlijk alledaags onderwerp. Je foto’s zijn echter allesbehalve alledaags. Echt heel mooi. Een reclamebureau zou hier goede zaken mee kunnen doen. 😀

  22. Hoi Ank,

    Ik ben een echte spijkerbroeken mens.Elke dag opnieuw.
    Ik heb nooit geweten dat deze jeans zo mooi op een foto konden staan.Wil jij mijn spijkerbroek ook op de foto?

    Groetjes Thea
    knabbeltje

  23. Prachtige foto`s Ank, echt heel erg leuk. Nooit verwacht dat zo iets simpels zo mooi kan zijn.

    Jemig ,wat een schrik al die rook. Gelukkig stond je ernaast, ik wil alles nog wel eens te lang in het stopcontact laten zitten.
    Jammer van de naaimachine, je hecht toch aan z`n ding. 😛

  24. Mooie plaatjes zijn zeker dichter bij dan je denkt.
    Echt leuk voor de afwisseling.
    En spijkergoed doet het altijd goed.

  25. Hahah, en ik maar denken dat ik origineel was, maar jij was me al voor 😉
    Mooie foto’s!

Geef een reactie

