Kasteel ’t Nijenhuis deel IV   25 comments

Dit keer geen foto’s van het kasteel zelf maar van o.a. wat meubilair dat in de tuin stond:



De volgende foto’s zijn van de grote groene “tunnel” die is ontstaan door het in model snoeien van enorme haagbeuken. Als je hier klikt zie je een foto die ik jaren terug in de zomer heb gemaakt.

Hieronder een detail van de “tunnel” prachtige verstrengelde takkenconstructie.

En als laatste nog een foto van één van de lantaarns langs de oprijlaan:

Posted februari 9, 2006 by Ank Pot in Kastelen

25 responses to “Kasteel ’t Nijenhuis deel IV

Subscribe to comments with RSS.

  1. heerlijk plekkie voor een zonnige zomerdag! 😀
    help jij dan ff mee het bankje te versjouwen? 😉

  2. Verliefd verliefd verliefd ….
    waarop? ………op dat bankje …welke ? ….allebei…..
    Ik zie het al helemaal voor me….vriendjelief en ik zittend op z`n bankje achterin de tuin….omgeven door alle geweldige plantjes die zo vriendelijk waren om uit alle zaadjes te komen 😛 8)

  3. @Grappatje: Ja romantische bankjes hè, maar verre van comfortabel hoor, vooral die rugleuningen 😦

  4. prachtig lief ..verliefd//…

    Van mij mag de zon gaan schijnen ik ben echt…niet zo’n wintermens.
    Een hele fijne en gezellige donderdag..toegewenst.
    Een hele dikke knuffel van mij .liefs **els** 😛

  5. Hhihihi detail….mag de pret niet drukken ….. 😛 😛

  6. Schitterende foto’s, Ank. Leu is dat he ? om steeds meer in detail te gaan. Die bomen ook, pachtig 😀 😀

  7. Alleen het zonnetje nog Ank! Prachtig bankje! Mooi even die sneeuwbui vanmorgen. 😀 😀

  8. Erg mooi weer Ank! Goede uitsnedes, geeft zo een prachtig beeld!

  9. prachtig meubilair hebben ze daar ank,en die bomen zijn ook mooi,dacht dat ik gister rare modellen had maar die zien er nog gekker uit,nog een fijne dag. 😀

  10. MOOI die tunnel

  11. Wat een geweldige foto’s weer….mooi die tunnel van takken…vooral de zomerversie. 😉
    Fijne middag…bij jou ook zo’n sober weer? Hagels,sneeuw, zon, regen en hele harde wind…ik heb het allemaal al gehad vandaag. 😕

  12. Goedemiddag Ank.
    Ik heb weer enorm genoten hoor.
    Het was weer een heerlijk uitje met je en ik heb weer mooie dingen gezien.
    Prachtig die bomen zo he.
    Een mooie donderdag wens ik je nog toe.
    Lieve groetjes van Marjan!

  13. @Harriët: Ja hoor, we begonnen vanmorgen met een witte wereld en nu is het storm regen, hagel en af en toe wat zon.

  14. Leuke details. Dat paadje takkenverstrengeling lijkt me zeker in de zomer prachtig. Het lijkt inmiddels wel of je er zelf een weekje hebt doorgebracht. Wat heb je ongelooflijk veel mooie foto’s gemaakt daar.

  15. Schitterende foto`s Ank. Ik wou dat ik het bankje had. 😉

  16. Gisteren was ik m’n reactie de eerste keer ook al kwijt. Het is gewoon een trage bende weer.

    Leuk al die details. Het paadje met de takkenverstrengeling wil ik van de zomer nog wel eens zien. Wat heb je ongelooflijk veel mooie foto’s gemaakt van ’t weekend.

  17. @Lette: Dat kan als je klikt op de link boven de foto 😀
    Enne ik heb nog veel meer foto’s 😀

  18. Mooie foto’s weer!!

  19. mooi uitgewrkt he die bank, maar ook die laan is geweldig.

  20. ’t zijn hele mooie foto’s . De één vind zo’n bankje super, de ander zal het gigantisch kitserig vinden. Die verstrengelde bomen lijkt me wel eens mooi om te zien zeg. Fijne avond nog en doei 😀

  21. wist je dat die groene gangen ooit aangelegd zijn om te voorkomen dat de blanke velletjes van de wandelen dames ook maar een sprankje kleur zouden krijgen???

    Nu willen we allemaal wel een bruin velletje….Lang leve de zonnebank… 😀 😀

    maar wat een mooie diepte krijg je in zo`n foto.

  22. Mooie detailfoto van deze sierlijke bank.
    En die haag is apart, ik heb nooit zoiets gezien. 😛

  23. OOk deze zijn weer geweldig, dat doorkijkje en die gekronkelde boom… prachtig.
    Vind je het goed als je bij mijn links zet? 😀 😀

  24. Prachtig Ank, die tunnel is schitterend!

  25. Hallo Ank ,geweldig mooi die foto,s. Prachtig om ze op je weblog te mogen zien ,echt mooi mooien van mij fijne avond groetjes van syas 😛

Geef een reactie

