Rondom kasteel ’t Nijenhuis   15 comments

Afgelopen zondag hebben we niet alleen foto’s gemaakt van het kasteel en de bijgebouwen maar ook in het park er omheen, het is er prachtig en ik zag dat er veel gereconstrueerd was in vergelijk met jaren geleden.


De volgende foto heb ik gemaakt, staande op het ophaalbruggetje, dit is dus eigenlijk de slotgracht die om het kasteel heen loopt.

Enne………ik heb een nieuwe poll geplaatst, vullen jullie die even voor me in?

Posted februari 11, 2006 by Ank Pot in Bossen

15 responses to “Rondom kasteel ’t Nijenhuis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inderdaad een prachtig park. En ook hier helemaal geen hinder van het saaie weer. Ze zijn zeker de moeite waard om te bekijken. Ok hier wil ik in het voorjaar of de zomer wel weer wat van terug zien.

  2. Ank, wat een moeilijk polletje 😕
    ik fotografeer nog niet het hele jaar en weet het eigenlijk nog niet 😕
    ik zie steeds meer, steeds andere details 😉
    neem nou die foto’s van jouw bomen
    zijn die nou niet in elk seizoen prachtig?
    met mist
    met eerste zonnestraaltjes
    met verkleuringen
    met kale takjes
    met het eerste groen
    met volle tooi
    zucht!
    ik zei het
    al een moeilijk polletje 😉 😀

  3. Ja dat seizoenenpolletje is echt veels te moeilijk. Ik heb ‘m dan ook nog niet ingevuld, want ik zit verschrikkelijk op de wip. Aangezien nog maar drie mensen ‘m hebben ingevuld zijn Seraka en ik vast niet de enigen.

    Ik ga voor een vijfde optie – allemaal even favoriet!
    Juist door de afwisseling heb ik in ieder seizoen weer zin en uitdaging. 😉

  4. @Seraka en Lette: Ik heb de poll aangepast hoor, jullie hebben volkomen gelijk die laatste mogelijkheid had ik er vergeten bij te zetten.

  5. aha dan is het voor mij dus een makkie om te stemmen op je polletje. Ja de laatste dus. Maar deze foto’s zijn weer prachtig! Zo te zien een hele mooie stek om te kieken. 😀

  6. wauw, smullen!

  7. zijn weer leuke zichten ank,zoiets blijft altijd mooi wat je poll betreft denk dat het voor mij gemakelijk is,heb niet graag koud,de lente vind ik het leukst,dan komt er veel nieuw leven vrij en zijn veel mooie plaatjes te maken,nog een fijn weekend.

  8. Die omgeving daar is echt mooi.
    Ga nu even op de poll kijken.

  9. Mooie omgeving, en mooie foto’s!

  10. En weer vind ik de laatste de mooiste…
    Groeten,
    Charlie

  11. Ik vond de Poll erg moeilijk…want ik vind eigenlijk alle seizoenen heel erg mooi, de zomer met alle bloeiende bloemen, de herfst met al die prachtige kleuren, de winterlandschappen met sneeuw en de groen wordende bomen en opkomende planten in de lente…lastig hoor! Toch heb ik gekozen voor zomer vanwege de bloeiende bloemen 😉
    Fijne avond en fijne dag morgen!!

  12. voor mij is ieder seizoen prachtig.
    alles heeft zijn eigen charme en licht.

    over charme en licht gesproken…die laatste foto is heel mooi Ank.

    fijn weekend en gr. van Mus

  13. Hallo Ank,

    Allereerst bedankt voor je berichtjes.
    Wat een mooie foto,s dat geeft rust in de mens.
    heerlijk om naarte kijken.
    Ik koos voor de winter.Waarom weet ik niet het is dan gewoon mooi.Maak nog vele mooie foto,s om iedereen blij te maken.Fijn weekend.

    Groetjes Thea Knabbeltje

  14. Ik kan niet kiezen welk ik het leukst vindt bij de bomen niet en bij de pol ook niet. Maar ik maak ook vooral foto`s van mijn dieren 😀 dus het seizoen maakt niet zo heel veel uit.
    Maar de herfst vind ik altijd het leukste seizoen …dus die vul ik maar in. 😛

  15. prachtig park en mooie foto`s,zeker als je kijkt naar het weer! 😉

Geef een reactie

