Zachte tinten   20 comments

Door de mist vorige week waren alle kleuren als pasteltintjes, een apart sfeertje, een beetje sprookjesachtig, zoals deze waterbak:

Maar ook deze druif(?) vond ik prachtig tegen die verweerde muur die allerlei zachte tinten had:


Posted februari 13, 2006 by Ank Pot in Diversen

20 responses to “Zachte tinten

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja, wie nu nog durft te zeggen het was een kleurloze dag is kleurenblind!!!

    Prachtig Ank, mooie schilderijtjes van pastelkleurtjes!!!

  2. Ank, wat is dat mooi, prachtige pasteltintjes.
    Het geeft een heel apart sfeertje aan de foto`s.
    Groetjes en een fijne dag! Sjoukje

  3. Echt heel mooi. 😀 Fijne dag. 😀

  4. mooi hoor, vooral die van die waterput.
    Groetjes 😉

  5. mooie ton-sur-tonnetjes!
    er is wel kleur….we moeten het alleen maar willen zien hè! 😀

  6. Hallo Ank geweldig mooi prachtig genomen, je hebt er een goede kijk op .He syas doet mee op kunstlink in de tweedde ronde ,weer een belevenis ben benieuwd wie eens op mij zal stemmen fijne dag verder gr syas

  7. Ze zijn erg mooi!
    Die onderste heb je leuk gekiekt met dat pad erop .
    Maar ze zijn allemaal heel mooi!

  8. ziet er wel leuk uit ank,zie dat er daar ook rare modellen staan bij jullie vind ze wel mooi zo,vooral de laatste is leuk en dan te bedenken dat binnen een maand daar niets meer van zal tezien zijn door de bladeren,nog een fijne maandagavond. 😀

  9. Baasje beetje ziek, vandaar een plakkertje van Lobbes.

    Poot van Lobbes

  10. Kale bomen en struiken kunnen ook heel mooi zijn.
    de 1e is erg mooi, inderdaad mooi pastel.

  11. Zo die druif staat er al een tijd. En die drinkbak wil ik wel hebben. Mooi met allemaal planten. 😉

  12. Hoi Ank,
    Geen erg lange reactie dit keer van mij (en ook nog een plakberichtje) want probeer nog even zoveel mogelijk logs af te gaan voor morgen omdat ik géén idee heb of ik er de komende dagen de puf voor zal hebben! Zo gauw ik mij er weer toe in staat voel kom ik uiteraard als vanouds weer bij je ‘aanwaaien ‘!!
    Liefs, groetjes en tot dan Maddy

  13. ze zijn zeker mooi. Zo zie je maar weer, zelf als het niet zo mooi stralend weer is kun je toch mooie foto’s maken. 😀 😀

  14. Als ik zulke stronken zie dan krijg ik me daar toch een zin in zongerijpte druiven. Dit is een mooi plekje en het ziet er zeer gezond uit. Die zullen rijkelijk vruchten geven van de zomer.

    Mooie foto’s weer. Vooral die eerste lijkt iets veelbelovends voor de dag in petto te hebben.

  15. Goeiemorgen…mooie plaatjes heb je weer genomen Ank.
    Je hebt er echt oog voor zeg! 😀
    Ik wens je een fijne dinsdag.

  16. Zijn erg mooi geworden Ank! Wel fijn zo’n voorraadje.
    Groetjes

  17. Prachtige foto’s, ik kijk er naar uit om ook weer naar buiten te kunnen gaan voor al dat moois vast te leggen !

  18. Sprookjes ….daar ga ik weer ….*droom*zucht*zwijmel*
    vooral die eerste met de put waar de kikkerprins in zit…. 😛 😛 😛

  19. Oh die put met die sloot in de mist: Prachtig! 😀

  20. WOW wat kun jij mooi fotograferen… IK geniet ervan!

Geef een reactie

