Lijnenspel en spiegeling   19 comments

De bovenste foto is van een soort hek/afbakening naar het water toe daar waar het schuin naar beneden afliep, ik vind het zo mooi groen verweerd:

Deze twee foto’s zijn van een klein bruggetje dat leidt naar de sportvelden, het spiegelde zo mooi in het water:

Posted februari 16, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

19 responses to “Lijnenspel en spiegeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit soort foto’s heb ik ook altijd een heleboel, vind ik zo mooi, net of je er wordt heengetrokken, heerlijk, ik ga zo ook eens even een poging buiten doen.
    prachtig Ank!!!!

  2. inderdaad….bochtjes en dwalende oogjes! 😀
    mooi Ank!

  3. Leuk, zijn ze vooral de eerste. Ik ben ook gek op mosjes. Hier in het park liggen een paar oude bomen met mos, die wil ik ook steeds op de foto hebben maar tot nu toe was het licht steeds niet naar mijn zin als ik de camera bij me had.

  4. @Grappatje: Ik heb pas nog allemaal moskussentjes gefotografeerd, komen binnenkort nog op de log.

  5. Ben jij ook zo gek van bruggetjes? Ik kan er ook nooit omheen, zeker niet met zo’n mooie speigeling zoals jij die hier ook weer hebt genomen. In mijn archief zul je er ook niet vergeefs naar zoeken (div.foto’s)
    groet eva 😀

  6. @Eva: Ja ik ben er dol op, ik hoop niet dat deze zo plotseling verdwijnt zoals bij jou 😕

  7. Goedemiddag Ank.
    Het viel mij ook al op hoe groen alles is uitgeslagen.
    Misschien door het vochtige weer.
    Je hebt weer mooie foto’s gemaakt tijdens je wandeling.
    Ik wil je nog een mooie donderdag toewensen.
    Groetjes van Marjan!

  8. Dit is smullen voor ons als hobbyisten.Andere mensen lopen er zo overheen zonder de schoonheid er van op te merken.
    Prachtige foto’s Ank! 😛

  9. Hallo Ank, geweldig mooi al die foto,s die je voor ons op je weblog neer zet. Prachtig gewoon, je hebt het echt in je vingers gr van syas dagg 😛 😀

  10. ja inderdaad ank jij hebt het beter getroffen met het weer,hier was het een half uurtje droog en scheen de zon zelfs,maar voor de rest bleef het een dustere boel,vandaag tot 1 uur weer regen,de zon schijnt af en toe,voor de rest regelmatig regen,nog een fijne dag.

  11. Bunnymom dat heb je heel mooi gefotofliepst 😀
    jij bent een voorbeeld voor ons fotogragen 😀
    groetjes van sary en de bengels 😀 😀

  12. Mooi Ank, voor mij bekende bruggetjes hoor! Hahahaha
    Heel mooi gefotografeerd. 😀 😀

  13. Leuk onderwerp, goed idee.

  14. Zo zie je mar hoe mooi een houten bruggetje kan zijn.

  15. Elke foto die jij maakt is mooi.
    Je pakt precies het goede eruit.
    Ank jij leert mensen genieten van alle dingen.
    Jij geeft het rust er is al stress genoeg.

    Bedankt voor je berichtje.
    Ik heb het gehaald.
    Ben blij dat het afgelopen is .

    Dikke knuffel Thea Knabbeltje

  16. Heb weer zitten genieten van jouw fotoos.. hoe iets gewoons zo mooi kan zijn ..

  17. inderdaad prachtig dat verweerde.
    Het is een mooie gedachte dat als er niemand iets doet dat de natuur het gewoon weer overneemt.

  18. Heb ik je besmet met mijn spiegelfoto’s?
    Dat is echt van ieder onderwerp hardstikke mooi. 😉

  19. @Lette: Eerlijk gezegd niet bij stilgestaan omdat het onderwerp verder zo verschillend is 😛

Geef een reactie

