Wandeling   24 comments

Eergisteren heb ik de hele dag bezoek gehad van Lette en we hebben ondanks het slechte maar vooral koude weer een paar uur gewandeld.
Dit zijn mijn foto’s daarvan. Ik heb er niet zo heel veel gemaakt omdat ik hier al vaker ben geweest en de meeste plekjes al meerdere keren op de foto had maar deze ganzen had ik nog niet eerder op de gevoelige plaat vastgelegd:


De dag is voorbij gevlogen en dat geeft wel aan dat we het gezellig hadden, zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel bij een wat betere temperatuur.

UPDATE:
Inge suggereerde dat de bomen ook in zwart/wit wel mooi zouden zijn, goed idee Inge , ik denk daar meestal niet aan:

Posted februari 23, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

24 responses to “Wandeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi hoor, denk dat die bomen het ook in zwart-wit mooi zullen zijn.

  2. Heel erg mooi die ganzen Ank! Zwart-wit foto’s zijn ook altijd erg mooi. De derde foto vind ik geweldig!
    Groetjes

  3. Mooie serie. Zijn deze wild ? Moeten ze niet opgehokt?

  4. Gut je hebt ook al zo’n fijne plakker op je log…kom die vandaag overal tegen volgens mij. 😕
    Maar je hebt weer mooie foto’s! Een lange wandeling hebben jullie gemaakt dus….Koud zeker hè?
    Hier schijnt nu de zon eindelijk…alles ziet er gelijk leuker uit vind ik dan. 😀
    Fijne dag Ank

  5. Die zwart/wit foto`s zijn inderdaad heel erg mooi. Zelfde bomen maar gelijk een beetje mysterieuzer…..bijzonder dat effect alleen door kleurverandering.

  6. Inderdaad zwart/wit is ook mooi, zelf denk ik er ook nooit aan. 😉

  7. @JeeTee: Inderdaad ze zijn wild.
    @Harriët: Plakker is verwijderd 😉 😀

  8. Zwart-wit is inderdaad heel fraai, maar gevoelsmatig lijkt het dan nog kouder dan het al was. Brrr!

    Jouw gansjes vallen heel niet tegen. Ze hebben zelfs zo zonder zonnetje erg warme kleuren. De mijne laten nog even op zich wachten. Vanavond eerst de flamingo’s van gisteren er op.

  9. @Lette: Dat zwart/wit geeft inderdaad een spooky kilte als effect.
    Hoe laat komen de flamingo’s???? 8)

  10. Zo daar zijn we weer! Wat een drukte allemaal de afgelopen dagen 😉 Ik heb heel wat mooie foto’s gemist zie ik, even het een en ander teruglezen hoor! 😀

  11. Tja kleur of zwart-wit? Zag net ook een site waarop eenden in kleur en zwart/wit waren weergegeven. Toch maar kleur voorlopig maar leuk om weer eens te experimenteren. Wat die tulp betreft: eerst een macro-lens kopen, dan lukt ht misschien om het hart te raken! 😉 😉 😀

  12. Ja zeker mooi in het zwart. Wat zijn die ganzen eigenlijk mooi van dichtbij zeg. 😉

  13. prachtige reeks ank,vind de ganzen zeer mooi erop gezet,ben benieuwd of ze die ook gaan opgokken,normaal bij ons moet alles binnen vanaf woensdag,zal zeker gaan kijken of bij ons de ganzen uit het stadspark ook gaan opgehokt worden,anders denk ik dat alles wat ze doen gewoon geen zin heeft,vind ook de zwart-wit fotos goed meevallend,nog een fijne dag 😀

  14. Mooie gans! Tom zegt een gangstereend, ha,ha,ha.

  15. Ik vind ze in kleur mooier!
    Al kan zwart wit erg mooi zijn.
    De ganzen zijn super!

  16. wat een onderkin heeft die gans….had ik nog nooit gezien!
    hele mooie foto’s! 😀
    zwartwit kan sterke foto’s geven maar ik mis de kleur wel 😉

  17. Wat is dat water helder, je kan de poot van de gans helemaal volgen! Ook heel mooi zwart/wit, geeft het iets apparts vind ik, ik weet alleen niet hoe je het moet verwoorden, tja appart dan maar!

  18. Mooie ganzen Ank, maar de boom foto´s vind ik nog mooier!
    Misschien lusten deze ganzen wel wat van mijn strookjesfoto… 😉

  19. Prachtige natuurfoto’s Ank!
    Ik hoop dat de vogelgriep zo over is anders moeten we al het pluimvee e.d. in het voorjaar en van de zomer missen!
    Die ganzen zijn erg mooi op de foto vasteglegd!!

  20. Wat mooi, Ank!
    Weet je ook wat het voor ganzen zijn?

    Bij de zwart/wit foto’s zie je het lijnenspel zo mooi!

  21. @Indigo: Dit zijn Grauwe ganzen, ik heb gauw even gegoogled want dat had ik ook niet paraat hoor.

  22. jeetje wat gezellig dat jullie samen op pad zijn geweest. Weblog vriendinnen dus geworden !! En hele mooie foto’s gemaakt zie ik. Die zwart-wit foto’s vind ik heel apart geworden. Geweldig mooi. 😀

  23. Hoi Ank,
    Ik geniet weer van je foto,s.Laten we deze goed in ons opnemen met wat er ons nog te wachten staat met ziekte,s.Maak ons maar blij met geweldige foto,s.
    Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Knuffel Thea

  24. Goedemorgen Ank.

    Ze zijn weer prachtig mooi geworden.
    Heb je vandaag al de foto’s bij Lette gezien?

    Nou die Nicolien was echt niets gisteren he.
    Zo’n voorsprong en dan toch nog verliezen.
    Ja dan ben je toch echt dom hoor.
    Vandaag kunnen we weer van het schaatsen gaan genieten.
    Ik wil je een mooie vrijdag toewensen en vast een goed weekend.
    groetjes van Marjan!

Geef een reactie

