Nieuwsgierig   25 comments

Nou nieuwsgierig waren deze dieren zeker, ze liepen lekker van het zonnetje te genieten bij de kinderboerderij.De wereld ziet er ineens heel anders uit weer nu het zonnetje schijnt, maar schijn bedriegt het is nog heel erg koud vooral door de wind.Gelukkig heeft dit schaap een heerlijke wollen jas aan:Ik weet niet wat voor soort schaap dit is, er liep er slechts één van in de weide, een vriendelijk en nieuwsgierig dier.

Posted februari 24, 2006 by Ank Pot in Dieren

Tagged with

25 responses to “Nieuwsgierig

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hihihih die geit wil wat lekkers ,Ank, hij kruipt zowat in je lens 😛 😛 Biksjes lusten ze vast wel.
    En dat schaap 😛 😛 …geweldig …volgens mij is het een “Rasta Schaap” 😉 8)

  2. Dat zijn weer schattige wolportretjes Ank! Vooral die bovenste!
    Heb nu de uitsnijding die jij bedoeld (dacht ik)
    prettige dag
    eva 😀

  3. Prachtig zo die koppen dichtbij! 😀
    Nog even en dan wordt er weer jong spul geboren…altijd zo leuk dan op de kinderboerderij! 😀
    Fijne dag Ank…hier schijnt het zonnetje weer prachtig. 😀

  4. schitterende foto’s. Zien er zo lief uit. En ik denk dat ze dat warme jasje nog wel nodig hebben, ik vind het namelijk best nog wel koud.

  5. Ank, wat een prachtige beesten en wat heb jij ze fantastisch gefotografeerd. Oh..dat schaap…ga jij die iedere avond papillotjes zetten ? Mijn buurmeisjes vroeger hadden van dit soort prijpekrullen en die hadden ‘s-nachts dus papillotjes in het haar. Ken jij dat ? 😀 😀 😀 en je log hieronder had ik ook nog niet gezien. Schitterend. 😀

  6. @Margriet: Ja ik heb zelf ook wel papillotjes gehad vroeger.

  7. dit is nou een RASTA SCHAAP. grappig hoor, kom ik even bij je neuzen, kijkt een schaap mij aan, terwijl ik zelf net een schaap op mijn log hebt gezet.!! Toeval? Nee, dat bestaat niet zeggen ze……

  8. Maar wel een enorm leuke, nieuwsgierige geit.
    Moeilijk zo dan om te kiezen, waarop je scherp zuly stellen. Ik weet niet of het per ongeluk zo ging, maar ik vind de scherpte op de ogen erg mooi. Dat ie dan op z’n neus niet helemaal scherp is geeft weer dat ie heel snel dichterbij komt.

    Ik zou ook niet weten wat voor schaapje dit is, maar tis een hele fotogenieke. Een erg leuke log weer.

  9. ik snap dat ik niet hoef te doen wat je vraagt maar soms is dat juist leuk, zoals nu! 😀 😀

  10. Aha, wat een schattige krullebol! Vertel Ank, je had vast wat lekkers bij je. Hahahaha maar weer mooi gefotografeerd hoor.
    😀 😀

  11. @Gerda: Nee dat had ik niet maar dat dachten ze wel *lol*

  12. Wat een mooie beelden van de dieren, het schaapje lijkt mij een hoge aaibaarheidsfactor hebben, als ex-boerin blijf ik een zwak houden voor schapen.

  13. hallo ank,dat ziet er leuk uit,mooie geitjes zeker de eerste die is echt curieuz,zeer mooie kop,en de schaapkes die zijn zeker klaar om naar het carnaval te gaan,bij ons zie je dat niet aan de schapen met zulke gekrulde haren,nog een fijn weekend 😀

  14. wat een lekkere serie Ank 😀 😀 😀

    hier krijg je het goede gevoel.

  15. Hallo Ank, dat heb je weer heel mooi gemaakt en het zijn al van die mooie eigenwijze dieren, het zijn weer hele mooie foto,s knap hoor gr en een fijne avond toegewenst gr van syas 😛

  16. Wat een snoesjes zeg!!!!
    De wereld zag er wat mij betreft vandaag toch veel vrolijker uit zo met een zonnetje, dit vind ik ook heerlijk winterweer!

  17. wat een krullenbol, nieuwsgierig zijn ze zeker, maar wel lekker dichtbij dan he!!!!
    mooie serie weer Ank!!!

  18. Bij mensen is dat ook zo….de ene heeft krullen, de ander stijl haar 😛 Ik vind die eerste foto helemaal geweldig, net alsof de geit zo in mijn huiskamer kijkt!

  19. Hee, een rasta schaap 😀

  20. Ik had best hun jas willen lenen vandaag, want ik had het knap koud, brr. Bedankt voor je lieve reactie, groetjess 😉

  21. Bedankt voor je reactie en natuurlijk mag je mij linken op je.

  22. Heerlijke zo,n warme jas.Wat een leuke foto,s zeg.
    Het voorjaar is in zicht al zou je het niet zeggen met die vreselijke kou.Fijn weekend.

    Groetjes Thea

  23. Ik denk dat het een echt “Fluf” is!! 😉

  24. Leuke foto’s!

  25. OH!! Wat een heerlijke foto’s! Prachtige koppies hebben de schaapies zeg. Heel mooi licht ook weer, je bent écht een talentvol fotograaf Ank!!

    liefs Fre

Geef een reactie

