Anders   27 comments

…….dan jullie van me gewend zijn heb ik wat foto’s gemaakt van de pijpleiding die hier door en boven over de straten wordt geleid om het grondwater weg te pompen van een bouwplek achter onze huizen. Door de zon en de strakblauwe lucht had het roestige ijzerwerk wel wat vond ik.

En dan ook nog even dit, voor iedereen die denkt dat het Lente is……..dit kwam ik ook nog tegen op mijn wandeling:

Geplaatstmaart 17, 2006 doorAnk Pot inDiversen

Getagged met

27 Reacties op “Anders

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Dat roetige heeft wel wat! Er blijft altijd wel iets liggen. Je hebt het toch maar weer ontdekt.
    Groetjes 😀 😀

  2. Die tweede steekt mooi af tegen de blauwe lucht…..
    Die sneeuw…?? vandaag…??

  3. Ik vind het mooi dit soort foto`s, dat roestige heeft idd wel wat.
    Groetjes en een fijn weeken! 😉

  4. @TanteTuintje: nee gisteren, zo koud is het hier 😦

  5. Ank, ik kan het wel waarderen, zulke foto’s. Ik vind ze prachtig. Maar zijn ze vandaag gemaakt? Had jij zon??
    Ik was in de uiterwaarden bij de IJssel, maar daar was het ijzig koud en grijs. Ik ben net thuis en zit nog een beetje na te bibberen 😦 😦 maar van jouw zonnige foto’s krijg ik het meteen weer warm.
    Fijn weekend en groetjes, Ria 8) 8)

  6. @Ria: Nee hoor niet vandaag, hier is het ook berekoud en grijs 😦

  7. een ongewoon onderwerp, maar zeker wel mooi 😀

  8. Hoi Ank
    Je had mijn log bezocht en ik dacht ik ga eens bij haar kijken.
    De 3 recente heb ik bekeken.
    Er g leuk en mooie foto’s
    Ik kom vast vaker.
    Groeten Anne-Marie

  9. zo tezien ben je eens een andere weg ingeslagen,kan nooit slecht zijn eens iets anders,vooral de eerste is heel mooi van kleur en valt heel goed mee,en zo een hoop sneeuw nog,daaraan alleen ziet men dat het nog heel koud is,nog een fijn weekend

  10. Nou, dat is nog een flink bergje zeg!

  11. Ik vindt dit super, dat je ook naar andere fotografische onderwerpen kijkt. De bovenste foto is heel goed: kleur, scherpte en uitsnede zijn perfect.

    Hopelijk ga je hiermee door… Leuk om te zien én steeds weer verrassend.

  12. Jij ziet ook overal een mooie foto in!!
    Ook hier, kort bij Zwolle géén zon!

  13. Heel mooi vooral de kleuren bij de eerste. En ook in Groningen grijs

  14. Anders dan we gewend zijn,maar je mag best vaker zulke onderwerpen plaatsen.
    Mooie kleuren die eerste plaat. 😀
    Maar bij jullie is er nog sneeuw te vinden?Hier allang niet meer.Maar koud is het wel. 😉

  15. Je gaat echt allerlei dingen zien die mooi genoeg zijn om te fotograferen, wanneer je geen fototoestel had gehad dan was je gewoon langs die pjpleiding gelopen.
    Leuk hoor, liefs Yvonne

  16. inderdaad ik zag zoeven op een ander log een dergelijke opmerking en het is inderdaad zo. soms betrap ik mij erop dat ik zelfs in de auto nog zit te spieden of er iets van mijn gading bij is.

  17. Ank, heb je mij meeltje nog gehad?

  18. Leukmom weer eens iets anders te kieken. Mooi gedaan. Viooral die bovenste geeft een mooi effect!
    Is dat een record? Nog sneeuw op 17 maart? Zal wel niet

  19. heej ik zag dat ik leukmom had getikt terwijl ik -leuk om-
    bedoelde. Wel een grappige ver-tikking, gezien je lognaam!
    vind je niet? 😀

  20. @Eva: Geen record 21 jaar geleden werd mijn zoon op 21 april geboren en toen was het de hele week erna nog witte wereld………enne zker leuke vertikking 😀

  21. Ja, da’s weer heel wat anders hè? Maar ik zie toch liever natuur of beesten op de foto’s. 😉
    Fijn weekend Ank

  22. Morgen Ank,
    De lente komt me tegemoet met al die mooie voorjaarsbloemen op je vorige log 😀 ….nu het zonnetje nog vandaag om dat gevoel te versterken 😉
    Gisteren maakten wij ook even een klein ritje en hier en daar zag ik ook nog dikke hopen sneeuw, sommigen waarschijnlijk van ingezakte sneeuwmannen, anderen misschien door het sneeuwschuiven??
    Dacht even dat je in de oud ijzerhandel was begonnen 😀 😀 😀 😉
    Wens je een fijn weekend!!
    Groetjes Maddy

  23. Goedemorgen Ank,

    Door de roest zijn zelfs die lelijke leidingen mooi geworden en de zon doet er nog een schepje bovenop.

    Hier heb ik geen sneeuw meer gezien, zou de lente dan eindelijk in aantocht zijn?

    Maak er een fijn weekend van,
    Indi

  24. Oh die 1e foto vind ik fantastisch.!!
    fijn weekend 😀

  25. Roestkleuren zijn toch zo prachtig en helemaal als de zon er op schijnt.

  26. Die eerste foto is echt prachtig. De kleuren komen zo in de zon heel mooi uit. Zowiezo vind ik bepaalde uitsneden van ‘lelijke’ dingen vaak heel mooi om te zien. Ik ben dol op details.

    Van die berg sneeuw ben ik niet echt verbaasd. Het is gewoon al dagen hardstikke guur met ’s nachts alsmaar vorst. Sneeuw isoleerd nou eenmaal perfect. 😉

  27. Wat ligt er bij jullie nog veel sneeuw !!??
    Mooie kleuren bij de eerste foto!
    Prettige weekeinde, Charlie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.