Jajaja……..!!!!!   23 comments

Even heb ik geaarzeld of ik het al zou vertellen maar ik heb besloten het toch maar te doen: IK HEB EEN NIEUWE CAMERA !!!!! Van het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen heb ik een Canon Powershot A620 gekocht. Ik moet hem nog helemaal ontdekken en dat valt nog niet mee digibeet die ik ben maar een paar dingetjes heb ik al aardig onder de knie. Jullie moeten er nog niet teveel van verwachten maar hier is de eerste foto:

Het is een macro-opname van het koord van het rolgordijn.Morgen ga ik weer met Gerda op “fotosafari” en ik hoop de camera dan ook goed te kunnen gebruiken.

Posted maart 18, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

23 responses to “Jajaja……..!!!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Van harte gefeliciteerd met camera EN met dit resultaat.
    Dit is een hardstikke mooie/knappe foto. Met scherptediepte en schaduwen is leuk ‘gespeeld’! Ik kijk ineens met hele andere ogen naar zo’n rolgordijnkoordje. 😉

  2. Hoi,

    Gefeliciteerd met je nieuwe camera! We genoten altijd al van je foto’s hoor!

    Liefs Villanijn

  3. Gefeliciteerd met je nieuwe camera! Ik heb toevallig bijna hetzelfde gedaan met mijn verjaardagsgeld, nl. een nieuw objectief gekocht. Tis wat met die foto’s he?
    Kim, Flappie & VB

  4. Hoi Ank,

    Jij bent nu aan het oefenen met de camera.
    Maar straks krijgen wij bloed mooie foto,s te zien.
    Je hebt het verdiend.Ik kan niet wachten.
    Fijn weekend.

    Groetjes Thea van Knabbeltje

  5. Zoooh..dat belooft wat zeg !!
    Gefeliciteerd !

  6. Niet te veel van verwachten?
    Als je eerste foto al zo’n mooie is, doen we dat dus wel!
    Geniet van je camera,
    Ik ben benieuwd naar je foto’s!

    Fijne zondag,
    Indi

  7. gefeliciteerd met je nieuwe cam!
    geen verkeerde foto toch,even wennen,maar lukt zo te zien best! 😉

  8. Orgineel… en volgens mij lukt dat best met dat nieuwe fototoestel.

    Succes.

  9. mooi studieobjectje….fraai gedaan
    gefeliciteerd met je nieuwe camera
    ik heb zelf erg veel plezier van mijn A610
    benieuwd wat jouw A620 kan! 😉 😀

  10. Nou dt is lang niet gek zeg! Mooi effekt. Inderdaad een prachtcamera, ik wilde hem kortgeleden ook aanschaffen maar men zei dt ie niet meer verkocht werd. Er in gestonken! 😀

  11. gefeliciteerd Ank….
    dat is toch zo lekker …een nieuwe camera…dan is er opeens weer heel veel te ontdekken.

    veel plezier er mee…..en laat maar knippen die camera…

  12. Gefeliciteerd met je camera…….Hartstikke fijn voor je!

  13. Veel Fotografisch plezier met je camera ! En blijf ons verrassen met nieuwe, verrassende foto’s !
    Het begin is er. Vooral creatief blijven kijken.

  14. Gefeliciteerd met je nieuwe toestel!! 😀
    Heel veel plezier ermee, het is aan jou zeker besteed! 😀

  15. het begin is zeker niet slecht ank,zal een hele nieuwe ervaring voor jou zijn

  16. Proficiat met je nieuwe camera. Daar ga je veel plezier aan beleven.

  17. Gefeliciteerd met je nieuwe camera! Leuk voor je!

  18. Van harte met je camera, dit is de opvolger van die van mij. En gelijk al een mooie macro. 🙂

  19. Zooooo hee super dichtbij… mooi zeg 😀

  20. Gefeliciteerd met je nieuwe camera. 😀
    Deze foto is je prima gelukt!
    Ik zie al uit naar al je mooie foto’s die er gaan komen met je nieuwe aanwinst.

  21. gefeliciteerd hoor!!! blijf ons wel verwennen met mooie foto’s he. harstikke leuk, ik weet hoe dat voelt. allemaal nog even wennen, maar dan ……..klikken maar
    veel plezier ermee !!

  22. Hoi Ank,
    Gefeliciteerd met je nieuwe camera!!!! Een beetje late reactie, ik ben de afgelopen dagen niet echt actief geweest in web-log land.
    Veel plezier met het ‘ontdekken’ van de mogelijkheden van je nieuwe aanwinst!
    Groetjes Jane.

  23. Proficiat met je nieuwe camera . Veel succes en mooie Ankfoto’s!!! 😛

Geef een reactie

