Wandeling Dalfsen deel IV   13 comments

Konijnenliefhebbers moeten ook even naar de 1e log van vandaag (hieronder) kijken.

Vandaag wandelen we nog even een stukje verder in de bossen bij Dalfsen. Het is het laatste deel dus nu zijn jullie er eindelijk vanaf *lol* Veel gezwam dit keer

Ik hoop dat jullie net als ik van de lange wandeling hebben genoten.

Posted april 1, 2006 by Ank Pot in Bossen, Bossen Dalfsen

13 responses to “Wandeling Dalfsen deel IV

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie serie weer Ank.
    En ja …ik heb heerlijk met je gewandeld. 😀 😀

    fijne dag groetjes van Mus

  2. Mooi Ank, heel erg mooi. Je mag van bij nog wel even doorzwammen hoor. Ik kan er zelf ook geen voorbij lopen zonder een foto te maken. Het blijft me intrigeren en er is er niet één hetzelfde natuurlijk 😉 😀 😀

  3. Je hebt echt veel foto’s gemaakt tijdens die wandeling hè? 😉
    Maar ze zijn weer erg mooi!
    Fijne dag verder Ank. 😀

  4. het verveeld niks hoor Ank, mooi gezwam, een hoop gezwam haha!!!

    hele mooie serie,fijn weekend verder, het is onveracht toch nog lekker geworden hier!!

  5. Hoi Ank, mooi bos hoor, misschien ga ik er zelf eens kijken.

  6. ohh die groene elfebankjessss, prachtige kleuren, zo fris.

  7. Zo uitnodigend ziet dat alles er uit! Prachtige omgeving! Prima foto’s !gr. nel

  8. Vroeger dacht ik dat paddestoelen onlosmakelijk bij de herfst hoorden. Inmiddels weet ik beter. Mooie serie Ank!

  9. Sommige zijn ronduit onsnakelijk zo gedetailleerd als je ze hebt gefotografeerd. Maar zolang ik maar geen schimmels ruik geniet ik er toch van hoor.

  10. Hoi Ank
    Mooie foto’s leuk he die paddestoelen als je goed oplet zijn er veel mooie dingen in de natuur.
    gr.Hans 8) 8)

  11. ik hoef niet meer naar het bos ank. Prachtig. 😉

  12. Ik denk dat ik vandaag zelf ook maar weer eens het bos in ga…
    Prettige zondag

  13. Hoi Ank,
    Ik wist niet dat je zulke mooi foto’s weet te maken!
    Echt heel mooi, vooral de waterdruppel serie!
    Welke camera/type gebruik je nu ?
    Ben nog opzoek naar een nieuwe.

    Gr. Hans

Geef een reactie

