Rommelhoekje   22 comments

Vandaag een rommelhoekje wat foto’s betreft, even een allergaartje van van alles en nog wat van wat ik geschoten heb iets meer dan een week geleden.

De laatste Crocusfoto’s:

Grote bomen van wel zo’n 6 meter hoog helemaal vol met katjes:

En ja het is nog geen twee weken geleden dat er ijs lag op de vijvers, je kunt je dat nu haast niet meer voorstellen:

Hebben jullie deze meerkoeten wel eens zien vechten?? Ze zijn ongelooflijk gemeen. De tegenstander wordt op zijn rug onder water geduwd en ze klauwen met hun grote poten keihard op diens buik. De foto’s zijn niet geweldig van kwaliteit want de afstand was eigenlijk te groot:

Nou dat was het allergaartje voor vandaag. Het is hier heel slecht weer, het regent heel hard en er waait een stormachtige wind, ik hoop dat het bij jullie beter is.Fijne dag allemaal!

Posted april 3, 2006 by Ank Pot in Aa-landen, Bloemen, Sneeuw en ijs, Vogels

Tagged with

22 responses to “Rommelhoekje

Subscribe to comments with RSS.

  1. BLijft mooi hè die crocusjes! 😀 Ze worden er nu niet mooier op met al die regen. Eigenlijk maar kort van kunnen genieten.
    Fijne dag vandaag. (hier regent het weer eens voor de verandering. 😕 😉 )

  2. Mooie foto’s. 😀 8) Hier heeft het vannacht gigantisch gewaaid en geregend. Echt een halve storm. Nu schijnt de zon tussen de wolken door en is het droog. Al waait het nog wel flink hard.

    Irma (Joris en Jennie)
  3. Leuk hoor, zo’n allegaardje. Ben met je eens dat de krokusjes genoeg gefotografeerd zijn. Op naar nieuwe andere, spannende onderwerpen 🙂

  4. Wel een heel erg mooi allergaartje!
    Wat zijn die meerkoeten gemeen, dat gaat er heftig aan toe.
    Groetjes en een fijne dag! 😉

  5. En dit noem je rommel? Nou dan wil wel meer “rommel!”
    Ik ga voor dat prachtige katje en die crocussen!
    😀 😀

  6. lekker robbertje vechten 😀
    leuk gefotografeerd
    lekkere zonnige foto’s met die katjes en crocussen
    die blauwe lucht missen we vandaag wel

  7. Prachtige foto’s, Ank, een tuttifrutti aan mooie beelden. En die kemphanende meerkoeten heb je toch maar mooi geschoten 😉 😀 😀

  8. Leuk allegaartje hoor! Niets mis mee. 😀

  9. heb je nog meer daar in je rommelhoekje Ank, want ik vind het wel een mooi allegaartje hoor, gewoon uit dat hoekje halen en plaatsen, echt wel!!!!

  10. leuk toch, zo van alles wat !! 😀

  11. dat katje…..is net een watje in een bakje!! 8)

  12. Nog een keer…………Ank ik heb Goud voor de keuring van mijn log,dat is dank zij je kopfoto!!! Superbedankt!!
    Ben helemaal blij! 😀 😀 😀 😀

  13. bij jou is het nu definitief voorjaar.

    mooi die crocussen……

    Ank bij het schilderij”zwarte vlinder ” is de sfeer totaal anders.

    Mus is in oorlogstemming…dus dat zie je…

    vlinder in oorlogs tenue. 😉

  14. hoeveel zoom heb jij dan? ik vind ze helemaal niet zover weg. ze zijn geweldig!!. ik houd wel van foto’s waarin dieren “iets” doen.
    en dat van dat ijs…nee dat is niet meer voor te stellen. al weer zoooo lang geleden

  15. ik hou wel van zo’n “allergaartje” 😉 Mooie foto’s . Ik ben ook zo gek op katjes, staan niet alleen mooi in de natuur, maar ook op een vaas in mijn kamer 😉 doegie 😀

  16. een bont allegaartje zeg je ank,wel ze zijn toch maar allemaal zeer mooi gemaakt,die meerkoeten vind ik niet zo veraf,vind ze zelfs prachtig 😀

  17. Gewoon altijd maar rommel plaatsen. Mooi 🙂

  18. Hier nog steeds droog gelukkig ( nog) geen regen gehad.

  19. Mooie foto’s hoor, vooral die meerkoeten op het ijs. Het is hier trouwens de hele dag al lekker zonnig 🙂

    Groetjes

  20. Gaaf die verliefde waterkipjes/hoentjes…

  21. @Charlie: Dat was niet verliefd hoor, althans niet op elkaar, ze maakten mekaar af, 2 mannetjes waarschijnlijk!

  22. Ik wist wel dat meerkoeten fel zijn, maar dat ze elkaar onderduwen had ik gelukkig nog niet hoeven aanschouwen. De gekuiden die ze maken raken me al tot op het bot. Met deze beelden erbij wordt het inderdaad echt zielig.

    Wel mooi op de foto gezet.

Geef een reactie

