Vrolijk Pasen!   13 comments

Al spelend met het diafragma heb ik ook foto’s gemaakt van de enige Paasversiering die ik heb staan. Het zijn struisvogeleieren die ik ooit eens bij een struisvogelfarm heb gekocht.

Gaan jullie vandaag en/of morgen nog iets speciaals doen?

Posted april 15, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

13 responses to “Vrolijk Pasen!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er komen erg leuke dingen uit jouw diafragma-spelerij. Geeft weer een heel andere inpuls aan het fotograferen he?

    Die tweede vind ik schattig, heb de neiging om ‘m met een zetje uit dat ei te helpen. Zo lief!

  2. Hoi Ank,

    Wij gaan alleen maar uit rusten en opladen.
    Maar er word hier wel geknuffeld hoor dat is het rust moment.

    Geniet van de gezellige dagen.

    Paas knuffel Thea van Knabbeltje

  3. hele mooie decoratie Ank!
    ziet er knuffelig uit 😀
    de kinderen gaan straks paaseitjes zoeken
    en morgen hebben we gezellig gourmetten
    verder is het afwachten wat het weer ons brengt 😉
    fijne paasdagen 😀

  4. Wat een prachtige decoraties, mijn complimenten. Ook namens ons hele fijne paasdagen en tot logs!!
    Groetjes, Jeanine 🙂

  5. Mooie foto’s. Kom net van m’n paasontbijt en ga naar m’n schoonouders 🙂

  6. Vanavond ga ik me uitsloven in de keuken voor mijn ouders en verder gaan we niet veel bijzonders doen 😀
    Fijne Pasen van ons allemaal!

  7. Je doet het hartstikke goed hoor met je diafragma’s. Daar kan ik nog wel wat van leren. Ook van je mooie paasdecoratie trouwens. Ik heb er niet eens aan gedacht om behalve gezellige bloemen iets extra’s te doen. 😦 😉 😀 😀

  8. Ja we gaan iets speciaals doen… de verjaardag van Jacqueline vieren. Fijne Paasdagen allemaal!
    😀

  9. Wat een leuke compositie!! En ik ben iets heeeel leuks aan het doen momenteel. Mijn 4 konijnen koppelen buiten in het zonnetje 8) En het gaat wonderbaarlijk goed 😛

  10. heel mooi ank, prachtig he die grote eieren?

  11. Je decoratie staat er weer prachtig op, Ank.
    Vandaag hadden we een Paasbrunch bij mijn zus. De hele familie was weer eens bij elkaar. Ik heb 2 broers en 4 zussen, Allemaal met aanhang. Erg gezellig.
    Morgen krijg ik een drukke dag. Ik verzorg de rustpost van een wandeltocht. Vorig jaar hadden we 500 deelnemers. 😉
    Groetjes, Ria.

  12. wat heb je dat mooi gedaan,prachtig hoor.
    een kunstwerk is het geworden.
    fijne paasdaen nog van ons.
    gr harmke en aly

  13. Wat leuk geworden zeg. Wat lekker creatief bezig geweest. Groetjes

Geef een reactie

