Oude troep   13 comments

Ik heb nog wat oude troep liggen wat ik even wil opruimen, anders blijft dat maar liggen *lol*

Zo……….dat ruimt lekker op!

Posted april 17, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

13 responses to “Oude troep

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je houdt ons voor de gek. Zo groot is jouw tuin helemaal niet. 😉 Lekker laten liggen die ‘oude troep’ en nog ’s terug gaan als het begroeit is.
    Mooie troep zo op de foto.

  2. DAt ruimt op, maar je blijft je er op deze manier wel aan herinneren.
    Groetejs Yvonne

  3. Zo prachtig kan ‘troep’ dus zijn wanneer het mooi vastgelegd wordt…echt een top serie.

    De mopsjes van ‘hieronder’ zijn trouwens ook schattig.

    En de insecten van ‘daar weer onder’: zoveel heb ik in mijn tuin nog niet kunnen ontdekken….wel de eerste vlinder gezien vandaag.

  4. nooit wegdoen de oude troep…hoe ouder hoe mooier… 😀 😀

  5. Je hebt het toch wel milieu vriendelijk afgevoerd hè 😉 Anders is de optie van Lette toch wel beter, dan kun je ons over een tijdje weer eens verrassen met mooie rommel.

  6. Zo kan oude troep toch nog mooi zijn!
    Fijne avond!

  7. Jij ziet ook overal een foto in. Mooi gedaan 🙂

  8. Jij hebt mooie troep!!!!! 😀

  9. Wat kan je van oude troep toch mooie foto’s maken he.

  10. Nou Ank, als je die troep kwijt wilt, dan dump je het maar bij mij hoor!
    Veel te mooi om weg te gooien!

  11. Dank je wel voor je advies 😀

  12. heel mooi ank, ik hou daar erg van, loop geen roets voorbij, hoe ouder hoe mooier!!!

  13. Prachtige foto’s, heel erg kunstzinnig. Ik wou dat ik ook zulke mooie foto’s kon maken.

Geef een reactie

