Schimmels en mosjes   15 comments

Dat schimmels en mosjes alleen in de herfst voorkomen is iets wat ik allang niet meer denk want je ziet ze in vrijwel elk jaargetijde. Hier een bloemlezing van foto’s van mosjes en schimmels die ik hier in de omgeving op levende bomen heb aangetroffen.

Posted april 21, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

15 responses to “Schimmels en mosjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. meestal kijk ik alleen naar mosjes in de herfst
    waarschijnlijk door de geuren buiten
    het rottende hout en die paddestoelen
    maar ook met een voorjaarszonnetje erop zijn ze mooi en zeker als de mosjes bloeien
    mooie macro’s Ank 😀

  2. Wat een verscheidenheid he ? en wat een prachtige verschijnselen brengt moeder natuur toch inclusief de fotografen die het vastleggen. Geweldig Ank 😀 😀 😀

  3. Volgens mij heb je met je buik op de grond gelegen! Zijn hartstikke mooi geworden! gr. Nel

  4. Prachtig, ik loop ook altijd te speuren naar dit soort dingen, krijg ik nooit genoeg van.

  5. Hele mooie macro’s!! De natuur is in elk jaargetijde prachtig, als je het maar wil zien. En jij ziet het… Groetjes van Karin

  6. Heel erg mooi! Wat is de natuur mooi.

  7. Nou, goed geschoten Ank. Ze hebben prachtige, soms grillige vormen. Daar hou ik wel van!
    Een fijn weekend, 😉

  8. Zo zie je maar dat schimmel heel mooi kan zijn.
    Groetjes en een heel zonnig weekend! 😉

  9. Een prachtige fotoreeks.
    De grijze vind ik mooi en het mosje op de voorlaatste foto zo mooi fragiel!

    liefs van Indi

  10. Hoi trotste moeder Ank,

    Gefeliciteerd met je zoon.
    Wat heb je weer een mooie foto,s geplaatst.

    Van iets vreemds weet jij het weer iets mooi te maken.
    Geef je zoon een dikke knuffel.

    Groetjes Thea van Knabbeltje

  11. @Thea: Dankjewel en jij ook heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

  12. Hoi,
    Via knabbeltjes haar site op je weblog gekomen en mijn complimenten voor die mooie foto,s!! Zo haarfijn en scherp. Ik zal zeker is terug komen om jouw foto,s te bewonderen.
    Chantie

  13. wat is de natuur op de vierkante meter toch prachtig he

  14. Doe mij de mosjes maar, want die schimmeltjes vind ik toch een beetje vies. Wel weer allemaal heel mooi gefotografeerd.

  15. Prachtige stillevens!!

Geef een reactie

