Koninginnedag   5 comments

Inmiddels is de Koninginnenacht al ingegaan en zoonlief heeft zich naar de stad begeven om zich aldaar in het feestgedruis te storten. Ik ga zo naar mijn bedje maar niet voordat ik hier de vlag heb uitgehangen.

Gaan jullie nog op pad vandaag?? Zelf heb ik geen zin om me alleen in het feestgewoel te storten en hoop op een beetje wandelweer.

Posted april 28, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

5 responses to “Koninginnedag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ank,

    Wij gaan even de oranje markt op voor de gezelligheid.
    Je kunt toch met ons gezellig meegaan.
    Altijd goed en gezelig.

    Maak er een leuke dag van.

    Knuffel Thea van Knabbeltje

  2. En ik maar denken dat die vlag alleen met daglicht uitgestoken mag worden.

    Je foto’s zien er vrolijk uit. Leuk idee die driekleur met oranje lijstjes. Was ik zelf niet opgekomen.

  3. het wordt koud maar ga toch de stad in.

  4. @Lette: Is ook zo hoor, maar ik bedoelde dat ik hem op de log had uitgehangen 😀

  5. feestelijke foto met een gezellig kadertje 😀

Geef een reactie

