Bij de dames binnen   20 comments

Moeder Layla(zwart/wit) en dochter Amber(bruin/wit) kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden en dus wonen ze nog steeds samen. Wel heeft Amber een tijd gehad van heel veel sproeien en dat is te zien op de wand van het hok. Om die reden hebben ze ook zo’n hoge toiletbak gekregen, dat scheelt een hoop schoonmaakwerk want nu kan ze het niet meer over de rand heen doen.De dames op de bovenverdieping in de toiletbak:

En hier zitten ze beneden in wat oorspronkelijk als ren bedoeld is maar ik heb voor de winter er transparant golfplaat tegenaan gezet zodat ook die verdieping lekker dicht is. Gisteren heb ik die plaatjes er aan de voorkant maar voor weg gehaald zodat het een beetje door kan waaien.

Geplaatstmei 6, 2006 doorAnk Pot inMijn konijnen

20 Reacties op “Bij de dames binnen

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Hallo Ank.

    Zag het bericht over je weblog op de Konijnengroep. Ik dacht: “Ga maar eens snuffelen”.

    Leuke foto’s van leuke nijntjes.

    Snuffelgroetjes Jolanda en Opa Flappy 😀

  2. Het blijft een leuk stel die twee! 😀

  3. Jeetje Ank. Wat zijn de kooien bij jou toch schoon zeg. Dat heb ik bij anderen wel eens anders gezien. En wat een prachtige konijnen heb je. Oh ja voor de vlindertuin, moet je even kijken op de onderstaande link. Maak er een mooie dag van vandaag.
    http://www.uwtuinvolvlinders.nl/vlindertuin/

  4. een beetje doorluchting kunnen ze vast wel gebruiken hè…
    het is hier gewoonbloedheet en dan zal in zwolliwood niet anders zijn.
    wat een ontroerend lief stelletje Ank 😀 😀 😀

  5. Wat gezellig om even bij de konijnen binnen te mogen kijken. Wat leuk dat moeder en dochter het samen zo goed kunnen vinden.
    Groetje en een heel fijn weekend! 😉

  6. Mooie nijnen!!! Echt een mooi harig stelletje 😀

  7. prachtige konijnen met die leuke haartjes op die koppies, ze hebben het maar getroffen om bij jou te mogen wonen Ank!!!!

  8. Leuk hoe ze daar zo zitten te kijken in hun wc. 😀
    Wat is dit eigenlijk voor een konijnenras?
    Heel leuk die pny wat ze hebben.

  9. hihi, ook toevallig … ik heb gisteren ook de plexi-platen weggehaald bij de ren van Apple & Swiffer, met precies dezelfde reden hahahaha

    Veel liefs van ons

  10. Slim van je om een hoge toiletbak te gebruiken.
    Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar een goed modelletje.
    Voor Bart hadden we er nooit een nodig, want hij deed zijn behoefte in de tuin en daar vonden we nooit iets van terug.
    Maar de dames maken er veel meer een rommeltje van, dus die moet ik nog even zindelijk zien te krijgen!

  11. Sorry Ank,

    Ik had het gemist ja.Lief dat je mij er op attent maakt.
    Amber lijkt veel op mijn Balou zeg.Alleen wat kleiner is Balou maar dat veranderd nog.

    Wat een leuke foto,s.
    Ik moet leren vaker te scrollen want ik loop veel dingen mis.

    Knuffel voor de nijnen.

    Thea van Knabbeltje

  12. @Thea:Als je op de categorie “Mijn konijnen” klikt zie je in ieder geval alle konijnenlogs.

  13. Het blijven 2 knappe dames die Layla en Amber! Wat een mooi gezicht zo in die hoge toiletbak, herkenbaar probleem 😉
    Groetjes
    Kim, Flappie & VB

  14. Wat een mooie konijntjes!

  15. Wat een prachtig stel, deze twee konijnen. Is het een etagehok?
    En een heel goed idee, weer eens een paar foto’s van je konijnen, al zijn je andere foto’s meestal ook heel mooi, hoor!

    Knuffel voor al je konijnen,
    Gera 😛

  16. Hoi Ank,
    Wat een leuke foto’s en wat een geinig lief stel. Ik hoop dat het goed blijft gaan tussen moeder en dochter.
    Groetjes,
    Ellen 😛

    Ellen Stinkens
  17. leuk stel die van ons zitten reeds 1 week opnieuw buiten in de tuin , ze zijn wel een stukje groter (vlaamse reuzen) wel dezelfde kleuren .
    snuffelgroetjes marij,

  18. Wow…wat een mooie dames, fiet fieuw! (nou durf ik wl even want Bart zit op het balkon) Ze zien er knap uit hoor! Misschien kunnen ze Bart vertellen dat ze beter ook de toiletbak kan gebruiken? Hou ik droge poten…

    Knuffie van Eddy

  19. Ik heb een tijdje je logjes gemist geloof ik 😕 Leuk hoor, weer eens gezellige foto’s van je nijnen! Heel schattig zo, ze zien er erg gelukkig uit hoor 😛

  20. Ha die Ank,

    Wat een lekker stel is het toch. Echt twee van die konijnen met een lekkere kuif. Gezellig hoor.

    Groetjes Marjon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.