De Rivierenhof   16 comments

In dit gebouw zit een bejaardentehuis, aanleunwoningen en een verpleegtehuis en er huizen een peuterspeelzaal, huisartsenpraktijk en praktijk voor fysiotherapie. Het is vorig jaar afgebouwd en ziet er best wel leuk uit vind ik. Ik ben ook binnen geweest, de appartementen zijn prachtig en ruim, de gemeenschappelijke ruimtes zijn heel gezellig, er is een grand café op de begane grond waar je ook als buitenstaander naar toe kunt gaan.

Posted mei 6, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

16 responses to “De Rivierenhof

Subscribe to comments with RSS.

  1. wat een leuk gebouw (en kijk die mevrouw op de onderste foto eens lekker genieten van het zonnetje 😉 )

  2. Als je ouder word zit je hier dus goed.
    Je hoeft geen verhuiswagen te huren. 😉
    Mooie balkonnetjes hebben ze,het is er lekker geniten van het zonnetje zie ik. 😀

  3. Leuke web-log, kijk zeker even op mijn web-log !

  4. Die middelste vind ik er zer leuk uitzien…:D

  5. mooi!

  6. dit ziet er een heel mooi optrekje uit,prachtig gebouw

  7. Leuk in beeld gebracht, Ank. Ziet er zomes uit met die zonneschermen.

  8. Een mooi gebouw met een gezellige uitstraling.
    Het lijkt daar goed toeven.

  9. Mooie foto,s Ank.
    Over dit mooie gebouw is goed nagedacht.
    Soms zetten ze bouwdozen neer dat ik denk wat moeten ze ermee en dan staan ze ook nog maanden leeg.Zonde toch.

    Als ik oud ben wil ik ook wel zo wonen.
    Gezellig alle konijnen webloggers in een huis.
    Nou dat word lachen.

    Fijn weekend Ank.

    Groetjes Thea van Knabbeltje

  10. @Thea: En de konijnen allemaal mee natuurlijk *lol*

  11. Mooie balkons en mooi gebouw.
    Lijkt me goed wonen als je een dagje ouder bent.

  12. hallo Ank weer een mooie serie.
    De mus op mijn log is inderdaad uit een volière ontsnapt.
    Groetjes Frans

  13. Mooi zeg, waar is het, dan kan ik me vast inschrijven! 😉

  14. Het zijn prachtige foto’s, vooral de verschillende vormen heb je goed gekiekt. Ik wacht wel even met inschrijven… 😉

  15. Mooi lijnenspel! Maar ik wacht toch ook nog even met inschrijven.

  16. deze hele serie heb ik niet gezien!!!!!!!
    overgeslagen!!!!!!
    ik als trouwe fan!!!!!!!
    over het hoofd gezien!!!!!!!!
    schandalig!!!!!!!
    prachtig!!!!!!!
    helemaal totally Ank!!!!!!!! 😉

Geef een reactie

