Porcelein en roest   7 comments

Deze klossen van porcelein heb ik gefotografeerd in het hekwerk rond de wijkboerderij.

Posted mei 13, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

7 responses to “Porcelein en roest

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo Ank dat ziet er bijzonder uit zeg.
    Ik wens jou een fijne moederdag toe.

    Groetjes Thea van Knabbeltje.nl

  2. Deze zijn echt mooi, heel apart en je moet het maar zien.

  3. Gek ontwerp met dat porcelein. Maar wel een heel mooi detail. Zeker in de vergroting heel erg mooi.

  4. Mooie compositie, Ank. Dat zoiets eenvoudigs zo mooi kan worden onder invloed van het weer en de tijd. Langzaam maar zeker zullen deze voorwerpen helemaal verdwijnen.
    Jammer eigenlijk. Daarom is het maar goed, dat ze door ons worden vastgelegd. Ik heb ook iets dergelijks gefotografeerd. Zul je binnenkort wel zien.
    Fijne zondag, Ank.

  5. Mooi die verweerde dingen…. 😀

  6. Mijn konijn Wizzy is van hetzelfde soort als jou konijntjes! Weet jij toevallig hoe het soort heet??? Ik heb haar van mijn schoonzus en die wist het ook niet. Ben benieuwd. Ik ben door Tante Tuintje naar jouw site verwezen omdat ik op zoek ben naar een digicam. Volgens haar maak jij erg mooie foto’s met je camera en ze heeft idd niets teveel gezegd!

  7. Die bovenste houdt het volgens mij niet meer lang.
    Heel mooi detail van een afzetting.

    En je bloemen zijn ook beautiful.
    Mooie composities!

Geef een reactie

