Moddergat deel 4   18 comments

Nog steeds heb ik foto’s die gemaakt zijn in Moddergat voor jullie, ik hoop niet dat het een te langdurig verhaal wordt zo, zelf kan ik er maar niet genoeg van krijgen, het liefst ging ik er weer heen maar ook de foto’s roepen weer de sfeer en de rust van die plek op, voor mij. Bovendien vind ik het wel grappig dat je zoveel verschillende foto’s kunt maken van eigenlijk maar 1 lange rij paaltjes.

Log7-7-06-1.jpg

Log7-7-06-2.jpg

Log7-7-06-3.jpgDoor de zon ging het water glinsteren alsof er allemaal kristalletjes in lagen:

Log7-7-06-4.jpg

Log7-7-06-5.jpg

Log7-7-06-6.jpgOp de volgende foto lijkt het zand haast zilver van kleur:

Log7-7-06-7.jpg

Log7-7-06-8.jpg

Log7-7-06-9.jpg

Log7-7-06-10.jpg

Log7-7-06-11.jpg

Log7-7-06-12.jpg

Posted juli 7, 2006 by Ank Pot in Aan de kust, Mensen

Tagged with

18 responses to “Moddergat deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goedemorgen Ank: heb je wel een beetje geslapen na alle comotie?
    Ik hoop het voor je.
    Het gevoel van veiligheid zal even zijn, maar dat komt heus wel weer terug,
    moet weer slijten.
    De plaatjes (van vandaag) zijn weer mooi, er zitten enkele hele mooie tussen
    die zo aan de muur kunnen.
    Trouwens Zwolleweblog had minder goede plaatjes van de aktie dan jij. Heb ik ze ook even meegedeeld.
    gr eva

  2. mooie foto’s!!!

  3. Goedemiddag Ank.
    GEWELDIG!!!
    Ik kom helemaal tot rust wanneer ik naar je foto’s kijk.
    Maar je weet ondertussen wel dat ik je fotokunst enorm bewonder he.
    Heb ook even alles bijgelezen over gisteren.
    Wat een schrik zal dat allemaal zijn geweest zeg.
    Gelukkig hebben ze hem gelijk te pakken gekregen.
    Ik wil je een hele mooie dag toewensen en een heerlijk weekend.
    Zijn de kranen al een beetje uit het zicht ondertussen?

    Groetjes van Marjan!

  4. @Marjan: De kraan blijft voorlopig nog wel het uitzicht bederven maar daarna zal er een 3 etage-gebouw staan wat natuurlijk nog erger is om tegenaan te kijken. Het schijnt dat ze nog een jaar bezig zullen zijn, helaas. Voorlopig worden we dagelijks om een uur of 7 gewekt door het lawaai op de bouwplaats.

  5. natuurlijk (!!) is de laatste foto het mooist. wat een plaatje! maar ook het krabje is bijzonder, daar moet je maar geluk mee hebben.

    lekker weekend Ank!

  6. Ben het helemaal met Joost eens. Dat meisje, dat schelpen verzamelt is werkelijk een plaatje.
    Maar ook de andere foto’s mogen er zijn hoor. Het is inderdaad een gewone rij paaltjes, maar het is wel jouw manier, waarop het vastgelegd is, die het bijzonder maakt.
    Prachtige serie, Ank.

  7. Die laatste…oh wat mooi!!
    En ik vind die paaltjes nog steeds geweldig!!! Kan er nog veel meer van zien hoor!! Ik raak niet uitgekeken op die schitterende foto’s.

  8. wauw wat een heerlijke serie is dit Ank, het lijkt erg veel op de manier waaropik ook naar de dingen kan kijken ieder dingetje zien, prachtig is dat he, ik geniet er enorm van!!!!
    fijn relaxt rustig weekend!!!

  9. Prachtig gebied, kom maar op met de rest ………………van de foto’s.

  10. Erg leuk die foto van de kinderen. En die krab mag er ook zijn. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt na al die schrik. Snelle reactie van je om het raam zo snel te sluiten. Groetjes Olga

  11. Mooooie foto’s!

  12. Nee hoor, het wordt niet te langdurig… ik kijk er graag naar. Het is een mooie serie zo

  13. Ik vroeg me al af waar het krabbetje bleef. Maar daar is ie dan.
    Ook de foto’s met de kinderen doen het goed.
    Ach wat … alles is gewoon weer bijzonder aangenaam om te bekijken.
    Hoewel foto nr.5 er voor mij echt uitspringt.

  14. Vervelen??? Nee hoor, ze zijn stuk voor stuk prachtig. Maar die laatste vind ik eigenlijk nog wel het mooiste. Net alsof dat kindje zich voor jouw foto heeft omgekleed in haar mooiste jurkje met bijbehorend petje. Echt heel mooi, ik “stem” dus op de laatste. Nou verras ons maar met de volgende serie hoor!

  15. Prachtige serie, heel mooi.

  16. Hoi Ank,

    Je hebt er wel werk van gemaakt zeg.
    Elke foto is toch weer heel verschillend.

    Ik wens jullie een fijn weekend toe.

    Knuffel Thea

  17. Ook hier weer een serie met groot gevoel voor details. Fantastisch.
    Fijn weekend
    Gr Jan W

  18. Goeiemorgen Ank,

    Je foto’s van het moddergat zijn echt schitterend.
    Wat me ook keer op keer opvalt is dat jij zo’n mooie composities weet te kiezen.Ik kan heel veel van jou foto’s leren,pfffff,maar als ik dan ergens voor sta dan lukt het me toch weer net niet om een mooie compo te kiezen..
    Maar de aanhouder wint,en de ervaring natuurlijk!!
    En dit mooie plekje op aarde ga ik zeker ook nog eens bezoeken.

    Fijne zondag,
    groetjes Ryjan

Geef een reactie

