Moddergat deel 5   14 comments

Vandaag de laatste foto’s die ik in Moddergat heb gemaakt.

Log8-7-06-1-1.jpg

Een mooi kunstwerkje:

Log8-7-06-2a.jpg

Log8-7-06-3.jpg

Log8-7-06-4.jpg

Log8-7-06-5.jpg

Vervolgens hebben wij een bezoekje gebracht aan het openluchtmuseum aldaar. Al gauw was ons duidelijk dat het maar erg klein was, 4 huisjes, hieronder rechts in beeld maar de manier waarop wij rond werden gedirigeerd was ronduit belachelijk en heeft enorm op onze lachspieren gewerkt. Er werd exact aangegeven in welke volgorde we moesten lopen en het mankeerde er nog maar aan dat het aantal minuten dat we mochten doorbrengen per huisje er bij werd gezegd. Ik moet zeggen dat het Fiskershûs inderdaad de moeite waard was om van binnen te bekijken, helemaal betegeld met Makkummer tegeltjes en het verhaal erbij was wel bijzonder, maar een echte aanrader……..nee!!!

Log8-7-06-6-1.jpg

Log8-7-06-7.jpg

Log8-7-06-8.jpg

Log8-7-06-9.jpg

Log8-7-06-10.jpg

Log8-7-06-11.jpg

Posted juli 8, 2006 by Ank Pot in Aan de kust

Tagged with

14 responses to “Moddergat deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Na je fotoreportage is het me helemaal duidelijk waarom het moddergat moddergat heet.
    Het is een plek die meer dan de moeite waard is om een bezoek te brengen en heeft je prachtige foto’s opgeleverd, ook deze serie waar.
    Het kunstwerk is een waar kunstwerk en de blauwe boot vind ik ronduit schitterend. Wat een kleur!

    fijn weekend,
    Indi

  2. slordig die rondslingerende ankers
    vallen die uit de lucht? :))
    mooi die foto van dat hout wat vergaat

  3. Hele mooie foto’s.
    Fijn weekend.

  4. Appart die huisjes zo bij elkaar in verschillende grote. Ik vind het er in zijn geheel wel erg mooi uitzien. Vooral die boot zal wel erg opvallen als je er voor staat. Groetjes Olga

  5. prachtige foto’s en die boot is idd errug mooi. die kleur schitterend.
    Kan me voorstellen dat de rondleiding op je lachstuipen werkte, zo weinig huisjes en dan nog rond gedirigeerd worden hahaha

    gr Letje

  6. Die boot is helemaal top !
    Ik krijg zin in vakantie, maar moet nog een paar dagen geduld hebben.
    groeten,
    Charlie

  7. Jeetje Ank wat zul je geschrokken zijn van dat arresstatie gedoe.
    Wij hebben in Voorburg iets soortgelijks meegemaakt toen we er net een week woonde.
    Ik begrijp dat je gevoel voor veiligheid ernstig geweld is aangedaan!!
    Wij hebben toen meteen alarm aan laten leggen en dat was een stuk rustiger.

    Ik heb een paar dagen niet gelogd ik was niet zo lekker , is gelukkig weer over hoor, maar ik heb wel heel wat gemist bij je zeg.
    Ik zie het helemaal voor me hoe jullie samen lol hebben gehad in dat muzeumpje!!
    Je foto’s zijn zoals altijd weer heel mooi er zijn echt plaatjes bij!!
    fijne zondag en liefs van sary en de bengels

  8. Leuke foto’s van dat museum,
    maar vreemd dt je zo in de juiste banen werd geleid.
    Zo druk was ht toch niet.

    Je hebt dt ook bij Madame Tussaud, vreselijk vind ik dat!
    Maar je foto’s zijn toch weer heel leuk geworden.
    gr eva

  9. Met al die prachtige foto’s kun je wel zeggen dt het het ritje er naar toe dubbel en dwars waard was. Wat een mooie serie, zeg. En uitnodigend

  10. Heel mooi de serie over Moddergat. Dankzij “Man bijt hond” wist ik van het bestaan, nu weet ik hoe mooi het er kan zijn. Want jullie hadden fotografisch heel mooi weer!
    Fijn weekend verder.
    Gr Jan W

  11. Die boot is op jouw foto’s eerlijk gezegd mooier dan in het echt.
    Op deze serie foto’s is goed te zien wat een prachtige dag we hadden.
    En dat openluchtmuseum(pje) … ik zit hier weer met een grote grijns op mijn gezicht. Het is nog steeds lachwekkend.

  12. Mooi he, die huisjes achter de dijk. Er zijn heel wat leuke dorpjes als je zo langs wat dijken rijdt, met allemaal hun eigen verhaal. Genieten in eigen land, met heerlijk weer, wat wil je nog meer 🙂

  13. Prachtige serie Ank, jammer dat ze nu op zijn.

  14. is mooi he moddergat,erg gaaf die paaltjes in het water..!

Geef een reactie

