Orvelte deel 3   11 comments

Dit is de laatste log van Orvelte het dorp, ik heb ook nog foto’s van de dieren daar en de natuur die volgen ook allemaal nog.

Log15-7-06-1.jpg

Log15-7-06-2.jpg

Log15-7-06-3.jpg

Log15-706-4.jpg

Log15-7-06-5.jpg

Log15-7-06-6.jpg

Log15-7-06-7.jpg

Log15-7-06-8.jpg

Log15-7-06-9.jpg

Log15-7-06-10.jpg

Log15-7-06-11.jpg

Posted juli 15, 2006 by Ank Pot in Diversen, Museum

Tagged with

11 responses to “Orvelte deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie serie, je hebt ook wel hele mooie details
    gepakt.

  2. deze foto’s vind ik erg leuk
    niet alleen vanwege dat sfeertje in die winkel
    met de oude petroliumstelletjes ,
    maar ook die patrijspoort vind ik schattig
    leuke serie Ank
    Orvelte staat al op mijn lijstje….
    moet ik beslist eens heen! :))

  3. Hoi Ank,

    Bedankt voor je berichtje, het is inderdaad een onbeschrijvelijk gevoel dat Gijs weer aan het eten is, ik ben zo ontzettend trots op hem, nu weet ik in ieder gaval dat het allemaal niet voor niks is geweest.
    Leuke log is dit, mooie foto’s. Dat rode Drost blikje op de foto moeten wij ook nog ergens in huis hebben staan, komt me zo bekend voor, hihi!

    Groetjes Marloes

  4. Wat een leuke foto’s. Fijn dat je ons zo mee laat genieten. Ik vind die blikjes erg leuk. Je zult het wel weer erg leuk hebben gehad. Het weer zit ook mee. Ben benieuwd naar de foto’s met dieren. Vandaag weer een logje. Gisteren was ik te moe om er èèn te maken. Groetjes Olga

  5. Leuke foto’s Ank< die oude Ambachten zijn ook altijd leu !
    Twee sfeervolle reportages!
    liefs van sarewiets en de bengels

  6. Echt mooie serie Ank. Voor mij is dit mooiste wat Orvelte betreft.
    Leuke details en dat winkeltje met die petroleumstelletjes: prachtig.
    Zijn die daar nog te koop? Of zijn het museum-objecten?

  7. Prachtig weer Ank, het is een heel mooi dorpje om foto’s te maken. Ik herken het allemaal hahaha

    gr Letje

  8. Ank deze serie maakt het helemaal af heb de hele serie nog maar een bekeken en je mag er trots op zijn.
    Fijne zondag en gr. Frans

  9. Leuke foto’s weer!

  10. @Eva: Ik zou het niet weten, de kasten waren wel te koop maar ik heb er verder niet zo op gelet.

  11. Je waande je daarbinnen echt jaren terug.
    Leuke doorkijkjes heb je gemaakt.

Geef een reactie

