Herfstoogst   25 comments

We kunnen er wel niet aan willen maar de natuur maakt het wel duidelijk, het is Herfst, kijk maar naar wat ik gisteren allemaal in korte tijd even in het park heb verzameld; Malusappeltjes, Kastanjes, Eikels, Neusjes, Vlierbessen enz.

Log30-9-06-1.jpg

Log30-9-06-2.jpg

Log30-9-06-3.jpg

Log30-9-06-4.jpg

Log30-9-06-5.jpg

Log30-9-06-6.jpg

Log30-9-06-7.jpg

Log30-9-06-8.jpg

Log30-9-06-9.jpg

Posted september 30, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

25 responses to “Herfstoogst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt er kunstwerkjes van gemaakt.
    Herfst….., dat ruikt zo lekker.

  2. Mooie hè, wat de herfst ons allemaal bied… De kids hebbben vanmorgen allemaal kastanjes, eikels en beukenootjes gezocht, nu willen ze er poppetjes van maken. Ik heb weer wat te doen dus…;-)

  3. jaaa kom maar op met die herfst!! 🙂

  4. Het is allemaal heel mooi in de herfst maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten.
    Wel mooi vastgelegt

  5. Herfst heeft altijd van die prachtige kleuren, net als deze foto’s.

  6. ik wil het nog niet geloven!
    die foto’s zijn vast van vorige jaar!!

    het is vandaag hoogzomer in loenen!!!

    😉

  7. Smakelijke en smaakvolle herfsttooi.

  8. heerlijk herfstig!

  9. Alles begint te veranderen. Overal zie je mensen onder eike en kastanje bomen rapen. De kastanjes vind ik altijd erg mooi. Als kind al, omdat ze zo glimmen.
    Groetjes Olga

  10. Hele mooie herfstfoto’s Ank!!
    Wij zijn vanmiddag op pad geweest…ook vanalles meegenomen uit het bos. Morgen leg ik het in een schaal…herfstkaarsen erbij en hopen dat het leuk staat.
    Fijne dag verder

  11. Ja niemand wil het geloven he Ank maar wij weten beter de herfst is echt begonnen al laat hij zich nu van zijn mooiste kant zien, gewoon lekker genieten!

    Dat doe ik nu al van juw foto’s, ik bel gek op dat sfeertje!
    liefs van sarewiets en de bengels

  12. Ik hou van de herfst, zeker nu ik al dat moois weer zie.

  13. ik ruikk de herfst overal doorheen, ben een herfstmens, en je foto’s maken me alvast blij, zo heerlijk, bakken en schalen vol met al dat moois, mooie herfststukken maken, heerlijk!!!!

  14. Prachtige herfst impressie Ank. Genieten van die warme kleuren bij de heerlijke temperatuur van vandaag.

  15. Ik vind het allemaal prachtig, Ank, maar ik zit nog helemaal na te genieten van de zomer. Vanmiddag zat ik heerlijk in de zon op m’n terras en snoof de heerlijke geur op van één van m’n rozen. Ook de kamperfoelie, die bessen heeft, maar ook nog bloemen, ruik je overal bovenuit. Ik weet het, de herfst komt er aan, maar toch probeer ik nog even het zomerse gevoel vast te houden.
    Je foto’s zijn trouwens subliem….

  16. Hallo Ank,

    Mooie sfeer volle foto’s en eigenlijk geniet ik van elk jaargetijde.
    Toen de kinderen nog klein waren ging we ook altijd naar het bos eikeltjes rapen en kastanjes.

    Nog een fijn weekend, groetjes Evelina

  17. Al helemaal in herfstsferen, zie ik.
    Je appeltjes-foto vind ik erg sprekend! (komt vast door al dat rood)
    Lekker met de DOF gewerkt.

  18. Wat een mooie herfstimpressie Ank. Ook je transparante lijstjes zijn erg geslaagd. Fijne dag verder.
    Gr Jan W

  19. Lieve Ank, wat kan jij dat weer mooi… dit is echt genieten…
    Lieve knufff groetjes Anna :-))

  20. Fleur in de herfst!! Dat geven die appeltjes wel!!
    Wat een mooie kunstwerkjes heb je hier weer neergezet!!
    Fijne zondag!
    gr eva

  21. Ank, ik heb je een email gestuurd!

  22. Die derde foto van de appeltjes vind ik er mooi!
    Herfst is altijd mooi, ik ga zo ook maar een stukje fietsen…

  23. die kastane fotos..errug mooi!
    ja het is herfst,maar dan kan het best nog lekker 20 graden met een zonnetje zijn hoor………………………………………………………………………..vind ik!:-)

  24. Mooi die herfstonderwerpen.
    Vooral die laatste kastanjefoto is erg mooi. Tis net een oog.
    Kun je trouwens leuke kastanjebeestjes van maken. Wist je dat? Haha!

  25. stuk voor stuk fraaie herfstplaatjes!

Geef een reactie

