Uitgedaagd door Lette   20 comments

Op de log van Lette staat een uitdaging om detailfotografie te doen, een opdracht die zij op een fotocursus kreeg. Je maakt een foto en dan 5 verschillende foto’s van details op die foto. Ik weet niet of ik het helemaal goed heb gedaan maar ik vond het wel leuk om te proberen. Je ziet op de eerste foto de puinhoop (Lette wel bekend *lol*) die ik om me heen verzamel als ik kaarten aan het maken ben. De andere foto’s heb ik gemaakt van dingen op die tafel.

Log17-10-06-1a.jpg

Log17-10-06-2a.jpg   Log17-10-06-3a.jpg

Log17-10-06-4a.jpg      Log17-10-06-5a.jpg

Log17-10-06-6a.jpg

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die de uitdaging aangaan!

Posted oktober 17, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

20 responses to “Uitgedaagd door Lette

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een zootje!!
    maar die detailfoto’s zijn goed geworden.

  2. Het is echt een zooitje op je hobbytafel (haha), want ik kan die laatste twee details mooi niet vinden. Brilletje al opgezet, maar nee zie ze echt niet terug. Wat is zo’n flesje van bovenaf mooi zeg. Het lijkt wel iets van kant.

  3. Wat een leuk idee!
    ik ga even bij lette kijken.
    Ik kan ook niet alles vinden maar dat geeft niet als jij het maar kunt vinden hahahahah
    Ik heb een laadje in de keueken wat verdacht veel op jouw hobby tafel lijkt!!!
    liefs van sarewiets en de bengels

  4. @Lette: Het beertje staat op de spaarpot achteraan en de papiersnijder staat rechts met daarbovenop een paar kaarten! Het is wel leuk want je gaat heel anders naar de dingen kijken, dat dopje van dat flesje was me eerder ook nog nooit opgevallen *lol*

  5. Wat mij betreft is deze log helemaal top geworden.
    Wat een gezellige bende (hihihihi) heb je op tafel. Kun je dingen wel weer terug vinden??? (hihihihih)

    Nog veel plezier met het maken van kaarten.
    gr HPtje

  6. @HPtje: Dankjewel! Enne nee natuurlijk kan ik vaak iets niet terugvinden maar ik KAN het niet netjes houden, ik begin altijd met nette stapeltjes en alles gesorteerd maar in een mum van tijd……..!!!!!

  7. Hier vind ik troost. Het is dus niet alleen bij mij een zootje. Wat een opluchting.

  8. leuk gedaan!

  9. Gezellige rommel en ik denk dat je inderdaad anders naar de dingen gaat zien.

  10. Leuk idee, die foto’s.

  11. Grappig idee en natuurlijk heel mooi uitgevoerd.

  12. Ahum…nu nog 1 van mijn katten daarop los laten en je herkent echt niets meer. Dat is in mijn voordeel, ik kan dus echt zoiets niet laten liggen; wordt genadeloos afgestraft.

  13. Ik had de opdracht gezien bij Lette, leuke opdracht, kijk je weer eens anders naar dingen.

  14. Als ik dat zo zie, zou het mijn eigen bureau kunnen zijn. Ik maak er ook altijd zo’n rotzooi van, maar ik kan in die rotzooi alles feilloos terugvinden (gelukkig wel…) Heel leuke fotoserie op deze manier. Die lijmpot is superscherp.

  15. lijkt me een leuk onderwerp voor themafotolog.
    mooi gedaan. vooral die van de schaar en de papiersnijder vind ik geweldig !

  16. Leuk idee ! Ga ik ook eens doen.

  17. Ik heb momenteel dezelfde opdracht van mijn fotocursus. Ga zo nog even langs Lette. Altijd goed voor inspiratie 😉

    Gr. Nicole

  18. OH Leuk Ank! Die bovenste foto, te gek.
    Sluit mij helmaal aan bij Geert!
    Zou ik ook ens moeten doen maar durf het (nog) niet!
    gr eva

  19. Vergeet nog wat het zeggen. Alsof ik zo netjes ben…. Nee, kijk dus maar niet IN mijn kasten.

  20. Ben ‘m ook aangegaan, maar mijn foto’s zijn een stuk minder goed. Senna en ik hebben er wel erg veel plezier mee gehad!

Geef een reactie

