Stukje gefietst   25 comments

Even een klein stukje gefietst en dan kom je hier al gauw in een mooie omgeving terecht.

Log21-10-06-1.jpg

Log21-10-06-2.jpg

Het zonnetje op de volgende foto heb ik er met PSP in gezet!

Log21-10-06-3.jpg

<p</p

Log21-10-06-4.jpg

Log21-10-06-5.jpg

Log21-10-06-6.jpg

Posted oktober 21, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

25 responses to “Stukje gefietst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die ene met de zon door het hek, die is prachtig.

  2. De spiegeling van het riet in het water en natuurlijk die van dat hek, heel bijzonder.
    Gewoon een mooie herfstdag.

  3. ja dat hek!!!erg mooi!

  4. Wow, die stralen zon door het hek! Prachtig!

  5. Wat mooi gedaan weer Ank. Prachtig! De omgeving waar jij woont is ook erg mooi hè?
    Fijn weekend

  6. Twee prachtig roestfoto’s!!
    Maar die met dat hek, heb je daar een effektje aan toegevoegd?
    Kan mij hast niet voorstellen dat dat echt is.
    gr eva

  7. @Eva: Dat heb je goed gezien, ik was benieuwd wie het als eerste door zou hebben! Ik vind het er zelf nl. nogal onnatuurlijk uitzien!

  8. Wat een geweldig mooie foto’s. Je woont wel bij een prachtige omgeving.
    Ik dacht dat het van het hek echt was, tot ik de reacties las.
    De foto met de rietspiegeling vind ik erg mmoi.
    Groetjes Olga

  9. Ik zit mij rot te piekeren waar dat nu is Ank! “lol”
    Ik vind die effecten wel erg leuk. Mooie serie meid!

  10. Wat mooi dat hek met die zon erdoor, de bovenste foto met die waterweerspiegeling is ook prachtig.
    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Sjoukje

  11. Hoi Ank,

    Wat kan een foto dan anders eruit zien met een effect.

    Heb je een lekker fietsritje gehad het was lekker weer.

    Fijn weekend Thea

  12. Prachtige omgeving om te fietsen en eindeloos veel te fotograferen.
    Die bootjes in de “parkeervakken”; mooie foto’s hoor.

  13. Doe jij soms ook mee aan de wedstrijd bij Sonja met het thema roest?
    Dan word het nog moeilijk kiezen hier.
    Mooie bewerkt de foto’s.

  14. Dat was genieten Ank vor jou en voor ons hahahaa
    Ik ga niet kiezen want ik vind ze allemaal mooi!
    fijne avond en liefs van Sary en de bengels

  15. Ank, een hele mooie serie en wat fijn, dat dat dan bij je in de buurt is ?
    Die met die in psp bewerkte zon is heel erg mooi geworden, maar alle andere ook

  16. Leuk die foto met al die bootjes, hoewel je bewerking ook heel goed is.

  17. De hek foto vind ik minder. Idd onnatuurlijk. Die van de paal met roest vind ik geweldig. Maar Psp is zeker leuk om mee te fröbelen.

  18. Wat heb je een prachtige bewerking gemaakt met PSP helemaal top, hoe de zon met de stralen er zelfs bij, door het oog schijnen.

  19. wauw ank er zit weer ptrachtig werk tussen,die met dat gemaakte zonnetje is wel erg speciaal mooi!!!
    en de logjes daaronder van de konijnen en de kermis, allemaal heerlijk om weer te bekijken!!!

  20. Mooie serie!
    Hoe heb je foto 3 gedaan?
    Groeten,
    Charlie

  21. je foto’s zijn van zichzelf mooi Ank
    geen psp nodig 😉
    foto 4 is erg mooi 🙂

  22. In zo’n grote groep is er altijd wel een eigenwijs (bootje) bij, mooie serie.

  23. .

    Hoi Ank,
    nu ik weet in welke plaats jij woont probeer ik de omgeving van je fietsfoto’s te achterhalen, maar ik herken het nog niet echt, ik twijfel tussen twee plekken.
    Ik ga nog even verder zoeken tussen jouw foto’s.
    mvg.
    fvn.

  24. Heerlijk zeg!

  25. Tjonge, wat een mooie dag.
    Wat is een fiets toch handig om bij al dat moois te kunnen komen.
    Vanwege werkzaamheden is mijn route naar het werk tegenwoordig de snelweg en mis ik dus de mooie tochtjes door de polder. Even stoppen is er niet meer bij. Gelukkig kan ik nu bij jou stil staan bij die mooie momenten. Enne, die derde foto …. WAUW !!!

Geef een reactie

