Themafotolog   26 comments

Op de Themafotolog hebben we deze week Stromend Water als thema en dit is mijn bijdrage:

Log27-10-06-1.jpg

Posted oktober 26, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

26 responses to “Themafotolog

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goeiemorgen
    Ja dat sluit wel aan op het thema hè? 😉
    Heel simpel, maar daarom juist ook heel mooi vind ik.
    Fijne vrijdag Ank

  2. ja mijn antwoord hierop staat dus al bij sonja!!!
    Sterk werk!!!!

  3. Toppertje!! Niks meer en niks minder :o)

    Fijne dag ;o)

  4. Goedemorgen Ank.

    Dat thema heb je zo heel treffend in beeld gebracht.
    Wil je een mooie vrijdag toewensen en een fijn weekend.

    Groetjes van Marjan!

  5. goed gelukt!!!

  6. Ik zou willen dat we deze kranen door konden sturen naar iedereen die zonder water zit.
    Groetjes Olga

  7. Mooi gedaan Ank, ziet er simpel maar mooi uit

    gr Letje

  8. Ik was via bloggel op die log gekomen en had je bijdrage(s) daar al bewondert!! Hele mooi foto’s….hoe kom je er op om daar een foto van te maken….echt mooi en simpel!!

  9. Prachtige thema opname Ank…
    Mooie manier om je camera te leren kennen!
    Schitterend ingekaderd.

    Gr Sien

  10. Een mooie reactie op het thema Ank!
    Fijn weekend!

  11. Een moeilijk thema maar mooie foto’s en de rest is al door al mijn
    voorgang(st)ers gezegd.

  12. Mooi uitgevoerd.
    Ik zag die opdracht gisteren en had al wel zo’n idee dat jij zoiets zou gaan doen.
    Is immers een goede aanleiding om met handmatige instellingen bezig te zijn. De keuze voor zwart-wit en het kader maken ‘m heel sprekend.

  13. Moeilijk onderwerp.

  14. En zoals ik ook daar al gezegd heb hij is prachtig!
    leuk he dat themalog!!
    liefs van sarewiets en de bengels

  15. Je bent gewoon heel sterk in mooie kadertjes!!
    gr eva

  16. Mooi hoor! Vooral de eerste foto!

  17. Ik vind dit echt iets voor gevorderden, misschien kom ik ooit ook zo ver. Echt origineel.

  18. Een prachtige collage zo in zwart-wit!!!!

  19. Dat heb je heel mooi neergezet.
    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Sjoukje

  20. Mooie web-log heb je, met prachtige foto’s!

    groet’n
    Marleen

  21. ik blijf hem mooi vinden ank. ook al komt de foto NOG beter tot zijn recht op een geheel zwarte achtergrond zoals bij themafoto.

  22. Aparte foto,s.
    De laatste is wel een zeikstraaltje zeg.

    Ik hoop niet dat jij daar mee moet afwassen.
    Ik vind het knap dat jij iedere keer weer wat nieuws weet te verzinnen.

    Ank fijn weekend Thea

  23. Zowel de foto’s als de afwerking zijn klasse. Fijn weekend.
    Gr Jan W

  24. Ank, waar is je zoomlink gebleven??????

  25. Prachtige foto’s Ank! super! Erg leuk initiatief die themalogfoto. Dat houdt je erg actief om cratief te denken! Bijzonder!

  26. nieuw voor mij thema fotolog…misschien dat ik ook eens wat instuur..
    thx

Geef een reactie

