Licht   27 comments

Op de Themafotolog hebben we deze week Lichtals thema en dit zijn mijn bijdragen:

Log7-11-06-1.jpg

Log7-11-06-2.jpg

Log7-11-06-3.jpg

Posted november 7, 2006 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

27 responses to “Licht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig, vooral die zwart witte schemerlamp vind ik mooi.

  2. de bovenste is super!!!

  3. De bovenste is heel apart, alleen had ik hem niet in het midden geplaatst.

  4. De eerste foto was oke, de andere te voorspelbaar.

  5. Vreselijk mooie serie weer ook de eerdere logs, echt weer prachtig!!

    Fijne dag vandaag!!

  6. Ohh ik vind ze leuk!! Vooral die 1e en 2e zijn orgineel. Leuk effect hè?
    Fijne dinsdag Ank

  7. Ik snap niet hoe je die onderste zo scherp krijgt.
    Mij lukt dat absoluut niet! Wat voor isntelling ik ook gebruik!
    gr eva

  8. Erg mooi!
    Groetjes Marloes

  9. De eerste foto is leuk, Ben benieuwd hoe je het ermee zult doen.

  10. Wauw! De bovenste is mijn favouriet !

  11. Erg mooi gedaan. Zo mooi scherp ook.
    Naar de bovenste moest ik even goed kijken voor ik zag hoe het was.
    Groetjes Olga

  12. Heel mooi gedaan.
    Vooral die onderste komt heel goed uit tegen de zwarte achtergrond!

  13. Het maakt je nieuwsgierig naar wat er achter de deur is te zien en de twee overige foto’s geven precies aan wat er met sfeer wordt bedoeld. Knap hoor!!!!

  14. behalve de eerste….
    echt mooie sfeerfoto’s!!
    dat hoort bij deze tijd!

  15. Mooie foto’s hoor Ank over dit thema. De eerste foto springt ervoor mij bovenuit.

  16. Ik vind de eerste twee heel mooi.

  17. Ook ik ga voor de eerste! Gewoon machtig mooi!

  18. Mooie lichteffecten, beetje sinister.
    Kerst komt dichterbij, kaarsjes op komst… gezellig..

  19. Die middelste foto is erg mooi! Het geeft veel spanning weer, knap gedaan.
    Is deze bewerkt?

  20. Hoe iets simpel zo mooi kan zijn.

  21. @Jody: Helemaal niets mee gedaan!

  22. MNooi gedaan Ank vooral de eerste foto dat zwart wit maakt het af.

    Gr. Frans

  23. leuk om te lezen hoe smaken verschillen

  24. Je hebt er weer wat mooi’s van gemaakt ga zo door.

  25. Stuk voor stuk mooie prenten!!
    Gr Jan W

  26. Tjemig wat een mooie bijdragen.
    Vooral die eerste is vanwege de structuur op de muur extra mooi.
    Je kadertjes zijn ook erg fraai zo.

  27. Ze zijn alle drie heel verschillend, maar ik vind de bovenste het mooist. Maar de onderste heel knap scherp gekiekt.

Geef een reactie

