Just for You   33 comments

Kennissen van mij hebben een Engelse kadowinkel hier in Zwolle aan de Korte Smeden 15 en omdat hun fototoestel kuren vertoont was ik gevraagd wat foto’s voor hun webwinkel te maken. Nou dat vond ik erg leuk om te doen en ik heb me dan ook lekker uitgeleefd. Het is een prachtige winkel die vol staat met mooie en luxe dingen, ideaal als je een kadootje zoekt en je weet zelf nog niet wat, er is daar altijd wat te vinden. De winkel is al volop in Kerstsfeer omdat er natuurlijk geen Sinterklaas in een Engelse winkel past. Kijk en geniet!

Log9-11-06-1.jpg

Log9-11-06-2.jpg

Log9-11-06-3.jpg

Log9-11-06-4.jpg

Log9-11-06-5.jpg

Log9-11-06-6.jpg

Log9-11-06-7.jpg

Log9-11-06-8.jpg

Log9-11-06-9.jpg

Log9-11-06-10.jpg

Log9-11-06-11.jpg

Log9-11-06-12.jpg

Log9-11-06-13.jpg Log9-11-06-14.jpg

Log9-11-06-15.jpg

Log9-11-06-16-1.jpg

Log9-11-06-17.jpg

Log9-11-06-18.jpg

Log9-11-06-19.jpg

Posted november 9, 2006 by Ank Pot in Diversen, Kerst

Tagged with

33 responses to “Just for You

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je mag trots zijn op deze serie Ank. Zijn geven een prachtig beeld van deze winkel. Ik laat mijn ega, deze kiekejs maar niet zien, want dan wil ze meteen naar Zwolle.

    Heb je al vaker opdrachten gehad om te kieken???
    gr HPtje

  2. O, wat een geweldig leuk winkeltje ! En wat zullen ze blij zijn met die geweldige foto`s 🙂

  3. Ik woon gelukkig niet zo ver van Zwolle, ik kom beslist een keer langs.
    Fantastisch leuke spulletjes.

  4. dat ziet er gezellig uit!!!

  5. Ongelooflijk wat een verschillende spulletjes, leuk om te doen Ank, al die verschillende foto’s.

  6. Lijkt me heerlijk rondscharrelen in zo’n winkeltje!
    Je hebt je vast heerlijk kunnen uitleven daar!

  7. Dat is jou wel toevertrouwd! Wat heb je hun spulletjes prachtig gepresenteerd. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn. Heel leuk winkeltje trouwens; ‘k zie aardig wat hebbedingetjes.

  8. Ohhh wat een heerlijke hebbendingen.

  9. oooooooo als ik toch eens rijk was daidadiedediedediedediedediedediededom!!!!!
    Wat mooi alleemaal ik vind bij dit soort snuisterijen altijd je moet er veel van hebben wil het enige uitstraling hebben!!!!
    Wat heb je daar een prachtig overzicht van gemaakt zeg..Zwolle zeg je????
    mmmmmmmm beetje ver met de fiets, jammer!!!!

  10. oooooolalalalalla

    das nou net iets voor Huismusje.
    en zie ik daar KERST muizen?????
    even naar de webwinkel……

  11. sjade…de kerst muizen staan niet in de webwinkel..
    ach wat zijn die schattig zeg.
    komische figuurtjes waar ik meteen voor val.

    ze zullen blij zijn met je foto`s Ank…mooi gedaan!

  12. Een bijzondere mooie sfeerwinkel.
    Alles is bijzonder goed en bovenal verleidelijk geëtaleerd.
    De eiken etalage kasten, zo te zien massief eiken of beuken eiken gekleurd zijn een juweeltje. De toonbank is in iedergeval van grenen dat kun je zien aan de tekening van het hout.
    Je foto’s brengen de Engelse december sfeer heel duidelijk over.
    In het verleden hadden wij veel afnemers die te vergelijken zijn met deze winkel. We leverden daar kleine Engelse fauteuiltjes.
    Ik heb werkelijk genoten van deze foto’s.

  13. Hier kan je heerlijk rondneuzen erg leuk gedaan.

    Gr. Frans

  14. Leuke winkel.
    Lekker vol zoals het ook hoort in zo’n winkel.
    Zitten zelfs voor mij hebbenhebbenhebbedingen bij. Terwijl ik eigenlijk altijd alles leuk vind voor bij een ander.

  15. Wat een heerlijke snuffelwinkel. Wat een leuke dingen hebben ze daar! Hier slaag je volgens mij altijd. je hebt er een prachtige heldere reportage van gemaakt! gr. Nel

  16. Je hebt je zeker uitgeleefd. Wat een mooie foto’s van een prachtig leuke winkel.
    Wat heerlijk lijkt het me om daarin te snuffelen.
    Het is ook best uitgebreid.
    Je hebt hele goede reclame gemaakt. Toppie!
    Groetjes Olga

  17. Wat jammer wat jammer dat het zo ver weg is , daar zou ik wel eens even rond willen neuzen ;heerlijk!

    Ze zullen met jouw foto’s wel erg blij zijn je hebt het er prachtig opgezet!

    fijne avond en liefs van Sary en de bengels

  18. @HPtje: Dit was geen opdracht maar een vriendendienst! En nee nog nooit een opdracht gehad, helaas.

  19. Nou Ank,
    dat heb je goed gedaan, het fotograferen van die winkel, je krijgt zo een goed idee wat ze allemaal verkopen voor de kerst, ik krijg nu al zin, en ik geloof dat jij een echt kerstmens bent, dus je kan je daar wel uitleven lijkt mij zo.
    mvg.
    fvn.

  20. Ohhhhhh heerlijk zo’n winkel geeft een beetje de sfeer van Dickens weer.

  21. Dat is heel mooi op de foto gekomen. De sfeer komt prima over!

  22. schitterend gedaan ank, maar dat kun je wel aan jou overlaten

  23. Daar heb je je inderdaad goed kunnen uitleven Ank. Prachtige foto’s, kunnen zo in een magazine.
    Gr Jan W

  24. wat een schitterende foto’s maak je!
    ooit les gehad ofzo?

  25. Dat is natuurlijk een GEWELDIGE opdracht om te doen.
    Je hebt je heerlijk uit kunnen leven en ik moet zeggen dat je foto’s werken, want ik word helemaal gek als ik al die mooie dingen en die prachtige kleurtjes zie!
    Wat een prachtige sfeervolle winkel.

    Binnenkort heb ik weer een zussendag met m’n beid zussies.
    We gaan elke keer naar een andere stad en ik weet nu dus waar ik heen wil; Zwolle! Dit logje heb ik maar even opgeslagen bij m’n favorieten.
    Eén blik van m’n zussen en ze willen mee!

    liefs Indi

  26. Ohh wat een superwinkeltje….zo mooi vastgelegd Ank…..je ruikt de sfeer als het ware…een hoog “hebbehebbehebbe-gehalte”.

  27. Ooooo Ank wat mooi…
    Ik wil ook wel eens een foto maken in een winkel,maar als ik zie hoe vreemd ze dan kijken,stop ik mijn camera maar weg!
    Een hele prachtige serie met veel pracht en praal!

    Gr Sien

  28. Echt een hebbedoingen winkeltje,hier blijft je altijd wel iets aan de handen plakken.
    Mooie reportage,daar zullen ze blij mee zijn.

  29. het is een heerlijk winkeltje waar je vast niet naar buiten gaat
    zonder iets moois gekocht te hebben :))
    alleen de foto van de verkoopster mag wel wat hartelijker 😉

  30. Dit is echt grote klasse !

  31. Prachtige foto’s van een gezellig winkeltje …. ziet er hartstikke mooi uit.
    Het zijn er nogal wat trouwens..

    Groetjes
    Anton

  32. Héél goed gedaan ! Als ik in Zwolle ben ga ik er zeker heen.

  33. Hè, al te lang hier weer niet gekeken, heb genoten van je prachtige foto’s. deze van het winkeltje zijn ook bijzonder geslaagd! Wat een heerlijk winkeltje!

Geef een reactie

