Boomhut   22 comments

Vorige week toen ik een wandeling maakte in het parkje hier vlakbij stuitte ik ineens op een boomhut. Ik zou hem nooit hebben opgemerkt als er niet iemand in had gezeten.

image

image

Posted november 20, 2006 by Ank Pot in Aa-landen

Tagged with

22 responses to “Boomhut

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inderdaad een prima schutkleur.

  2. Haha, wat een geinig gezicht. Matthijs maakte vroeger ook veel boomhutten met een vriendje…jammer dat ik daar eigenlijk nooit foto’s ben gaan maken…
    Pas sinds de digitale camera fotografeer ik veel meer….vroeger eigenlijk alleen met bijzondere gebeurtenissen.
    Fijne dag Ank.

  3. ze voelden zich vast betrapt 😉

  4. ze hebben er rode wangen van gekregen, beter boomhutten bouwen dan bushokjes afbreken denk ik dan maar!!!!

  5. Goedemiddag Ank.

    Dat zal vast een hele klus zijn geweest om die te maken.
    Mooi hoor.
    Leuk dat je die op de foto hebt gezet.
    Zo blijven sommige dingen vanuit de jeugd gelukkig toch nog bestaan.
    En zitten deze jongens niet alleen maar achter de computer.
    Nog een fijne dag.

    Groetjes van Marjan!

  6. Ha,ha, en dat moet jij natuurlijk weer lekker zien. Hartstikke leuk Ank!

  7. Soms zou je weer jong willen zijn.

  8. hallo ank,zou leuk zijn om zo vogels te fotograferen uit zo een boomhut,dan komen ze lekker dichtbij,fijne avond

  9. Die jongens kunnen er wat van. Met wat losse takken heb je al snel een hutje in de boom. Leuk dat je ze hebt ontdekt.
    Groetjes Olga

  10. Een leuke spontane opname Ank.
    Of dat de kids droog blijven als het regent,is nog de vraag.:)
    Heel goed opgemerkt en vastgelegd!

    Gr Sien

  11. haha…die blosjes…betrapt!!!

  12. Dat ziet er best stevig uit. Leuk hoor.

  13. Leuk hoor! Ik weet nog wel dat ik vroeg altijd een boomhut wilde. Is er nooit gekomen, helaas. Haha!
    Fijne avond nog, groetjes Daniëlle.

  14. Zo te zien op de eerste foto zijn ze niet echt blij met deze ontdekking!
    Gr Jan W

  15. Prachtig…en lekker buiten….niet achter de computer of tv……leuke foto’s….

  16. Leuk zo’n boomhut!

  17. hahahaha ze hielden je in de gaten hoor Ank. Maar jij “had ze al in het snotje” zie ik

  18. Mijn jeugd herrinneringen komen meteen naar boven bij het zien van deze foto,s.

    Heerlijk vond ik het zo hoog in een boom.

    Leuk om te zien Ank.

    Groetjes Thea

  19. o ja…dat is leuk Ank.

    Baai ze weeeij.
    Toen ik zondag op bezoek was bij Palominp ( http://palomino.punt.nl/ ) heb ik voor het eerst van mijn leven een vlaamse reus gezien.
    Palomino heeft er eentje.
    Hij heet Kees.
    Mens…ik viel van mijn geloof…hij is zo groot als een hond.!!!!!
    Echt ik kon mijn ogen niet geloven.

    Ik heb haar verteld dat jij ook konijnen hebt.
    Ze gaat binnen kort proberen op wat foto`s van Kees te maken.
    Ik denk dat hij een prachtig shilders model is.

  20. Wat zullen ze gedacht hebben? Echt blij keken ze niet.
    Leuk om te zien dat ze alleen takken enzo hebben gebruikt ipv kant en klare planken.

  21. Zo he, zou wat zijn voor mijn jongste zoon… bij een vriendje hier vlak bij hebben ze ook hutten en een boomhut. Geweldig is dat voor ze.

    Groetjes
    Anton

  22. Wat leuk! Ook lekker onopvallend, zodat je je lekker kunt terug trekken, zonder dat iemand je lastig valt. Heerlijk, die privacy, maar moet je naar de boomhut toe klimmen?
    Dit is weer eens wat anders dan die moderne boomhutten, die je tegenwoordig ziet.

Geef een reactie

