Jachthaven Hattem   17 comments

In de jachthaven van Hattem kun je zien dat het lang niet iedereen financieel even slecht gaat *lol*

Posted december 12, 2006 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with

17 responses to “Jachthaven Hattem

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie serie Ank!
    Vooral de eerste en derde zijn prachtig!
    gr eva

  2. banken zijn geduldig Ank!!!

  3. Ben steeds verrast door de veelzijdigheid van je onderwerpen.
    Heel mooie serie!

  4. toch vind ik die simpele ouderwetse bootjes het leukst hoor!

  5. Die meeuw heeft mooi uitzicht daar…

  6. Dat zijn hele fraaie schepen, Ank. Daar ligt wel voor een paar stuivers.

  7. Volgens mij heb ik nog een opblaasboot op zolder 🙂

  8. Hahahaha, komt mij bekend voor! “lol”. Kan nu pas reageren bij je. Heb jij daar ook last van?

  9. @Gerda: De laatste tijd is dat af en aan bij verschillende logs.

  10. In de bossen bij Hattem wonen veel niet onbemiddelde personen.
    Jullie moeten eens gaan kijken in Elburg erg mooi om te fotograveren.

  11. In zo’n prachtig laagstaand winterzonnetje lijkt alles nog eens zo mooi.
    Prachtig Ank!
    Daar heb je vast met plezier gelopen en gefotografeerd!

  12. De jachten zijn prachtig Ank, maar ik ga toch voor het schip opo de bovenste kiek. Heel mooi in beeld gebracht.

  13. Tjonge die derde opname is wel heel erg mooi Ank.
    Mooie serie.

    Gr Sien

  14. Met recht.
    Je zal zoiets maar in je achtertuintje hebben.
    Groetjes Olga

  15. Ik vraag me spontaan af welke duurder zullen zijn.
    Jouw bootjes of mijn autootjes. Haha!
    Je had er een mooie dag voor.
    Prachtige kleuren zo met het zonnetje.

  16. Weer een mooie serie Ank.
    Wij zijn pas in Hattem geweest maar hebben helaas de haven niet aangedaan ;-((

  17. De bootjes in winterslaap.

Geef een reactie

