Touw   23 comments

In de haven zag ik natuurlijk weer allemaal mooie stukjes touw.

En een stuk hout waar het touw omheen werd geslagen.

Posted december 13, 2006 by Ank Pot in Diversen, Nederlandse steden

Tagged with

23 responses to “Touw

Subscribe to comments with RSS.

  1. helemaal mijn stijl Ank, dit heb ik een tijdje zo in een aluminium lijst aan de muur gehad, alleen maar touw, stond zo mooi, nu zitten er allemaal oude franse deuren in, ook mooi, en eigenlijk wil ik er nu winter foto’s in, maar dat schiet niet echt op he, dit natte weer is zooooooooooo slopend .
    heel erg mooi zijn ze, overigens bij de axion kosten die lijsten echt een drol, doe jezelf maar cadeau!!
    Verdiend hoor voor zulke foto’s!!

  2. hallo ank,weer mooi fotowerk,zo tezien is het weer daar beter dan bij ons,groetjes

  3. Op deze manier is touw toch wel héél erg mooi Ank!

  4. Dat stukje hout waar het touw om heeft gezeten,is tot op de “draad” versleten Ank. 🙂
    Mooi onderwerp om “vast” te leggen.

    Gr Sien

  5. Ze hebben de eindjes wel aan elkaar moeten knopen, Ank. Prachtig vind ik zulke foto’s. Die derde lijkt waarachtig wel een bloem!

  6. De eerste en de derde vind ik erg mooi.
    (Was dat gisteren ook al niet zo? ;)))
    gr eva

  7. Hihi dat touw zo mooi kan zijn he!! Goed gefotografeerd!!

    Zoals je misschien wel weet doe ik mee met de weblog wedstrijd, vanaf morgen worden er 6 genomineerden bekend gemaakt waarop door weblogland gestemd kan worden, iedereen krijgt ook een nieuwsbrief, nou wil ik jou vragen wat reclame voor mij te maken, en zoveel mogelijk stemmen mijn kant op te krijgen, het is namelijk zo dat Kimmetje ook mee doet, ze heeft zo godsgruwelijk veel bezoekens op haar logjes dat ik daar nooit tegenop kan, ook de andere inzenders niet. Dus alle stemmen die ik kan krijgen zijn meer dan welkom!! Moet ik wel bij die 6 zitten tuurlijk ;o) Dat weten we morgen!!

    Alvast bedankt!!

    En een fijne dag!!

    Groetjes Janne

  8. Schitterend Ank, ik kan niet anders zeggen!
    Heb je nu veel geexperimenteerd met je cam of heb je een cursus gevolgd?
    Deze foto’s zijn ook weer zo mooi, kunnen zo in een mooie lijst met een collage ofzo!

  9. Goedemiddag Ank.

    Je hebt echt oog voor detail hoor.
    Schitterend.
    Nog een mooie dag toegewenst met veel inspiratie.

    Groetjes van Marjan!

  10. Het is toch wel anders zo’n touw op foto.
    Zoals jij iets op de foto zet heeft het toch weer iets bijzonders.
    Groetjes Olga

  11. Zo zie je maar weer dat, als je er oog voor hebt, het eene stukje touw het andere niet is en slijtage daarbij een belangrijke rol speeld.

  12. Hartstikke mooie serie!!
    het touw leeft echt in jouw plaatjes!

  13. Mooi zonlicht op de touwen. Het zijn weer prachtige foto’s.

  14. Mooie stoere foto’s.
    Gebruiksonderwerpen en de invloed van de elementen daarop zijn fraai om te bekijken.
    Je hebt het mooi vastgelegd.

  15. Wat een kleuren hebben die touwen. Daar let je anders helemaal niet op.

  16. Een heel dankbaar onderwerp mooi in beeld gebracht.

    Gr. Frans

  17. Prachtig gezien en natuurlijk gekiekt.

  18. Heel mooi gedaan! Prachtige foto’s, je kan ze zo aan de muur hangen.

  19. Mooie serie!
    Bij de onderste mis ik een duidelijk punt van scherpte.
    De bovenste is mijn favoriet!

  20. een mooi onderwerp Ank!

  21. Als ik touw fotografeer, vraag ik me alijd af, waar zou het vandaan komen.
    Mooie serie.

  22. Mooie detail opnames!
    En ik zie dat de bouwkraan plaats heeft gemaakt voor een nieuwe.
    Leuke opnames de bouwvakkers.
    Het word nu wel eens tijd voor de rijp.niet?:-))

  23. Ik ben gék op touw. Het levert van die mooie plaatjes op met een prachtig lijnenspel.
    Die oude verweerde paal is ook heel mooi!

Geef een reactie

