Apekoppen   16 comments

Ik had nog wat foto’s “liggen” gemaakt in dierentuin de Wissel en ik dacht dat het wel leuk was voor de broodnodige variatie om die nu te plaatsen *lol*

Posted december 22, 2006 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

16 responses to “Apekoppen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is dit nu apen kijken of kijken de apen?

  2. Leuk! Vooral die laatste…die oogjes! Ik denk dan altijd: wat zou zo’n aap toch denken?
    Ik wens je een hele fijen dag en als ik je niet meer “spreek”…alvast hele Fijne Kerstdagen gewenst en tot gauw.

  3. Een fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2007.
    Ik vind deze foto mooi.
    Fijne dag vandaag.

    Groetjes van Annette

  4. altijd weer leuk om familie te zien rond de kerst!!

    fijne dagen en voor 2007:alles wat je ervan verwacht!!

    groet,joek

  5. Leuk, deze serie. Zeker die oogjes bij de laatste foto, maar ook de “grijphandjes” naar het groene takje!
    Fijne feestdagen!

  6. Die laatste is bijzonder mooi, leuk wat anders dan de ballen….
    Fijne kerstdagen.

  7. Dit zijn weer hele leuke foto’s. Slim dat de aap van de middelste foto de takjes leegtrekt.
    Groetjes Olga

  8. leuk die met die armpjes door het gaas!

  9. Hallo Ank,

    Waar zit deze aap aan te denken, dat zou ik best willen weten.
    Ank nog heel fijne kerstmis en een gelukkig en gezond nieuwjaar.

    Groetjes Evelina

  10. Ze zijn allemaal erg leuk. Die 2e vind ik vooral erg origineel. Erg leuk die armpjes door de tralies.

  11. Heerlijke foto’s Ank, vooral de middelste is heel bijzonder gekiekt.

    Ik wens je een heel fijn weekend
    gr HPtje

  12. kijk Ank dit is natuurlijk altijd leuk he,aapjes zijn altijd leuk, en je foto’s zijn zo grappig, dus heel leuk hoor die broodnodige variatie!!!!!

  13. Leuk dat deze ook nog even aan bod komen.
    Wat een enorm lange armen. Dat is zo wel heel duidelijk te zien.

    Dit http://album.zoom.nl/user/L3tt3/Allerlei/2438379/full/ kom ik je even toewensen.
    Bijlezen moet helaas even wachten.

  14. Anmk ook voor jou en je familie heel fijne dagen gewenst en ik hoop in 2007 weer te net zo te genieten van je foto’s als dit jaar.

  15. Wat een lieve koppies.

    Bewaar maar vaker wat foto,s hoor.

    Dit is echt mee genieten.

    Liefs Thea

  16. Deze plaatjes zijn inderdaad PLAATJES die gezien mogen worden. Meastal vind ik traliewerk erg storend, maar dat heb je goed weten weg te werken en er zelfs gebruik van gemaakt.
    Gr Jan W

Geef een reactie

