Aubade   22 comments

Ik heb voor jullie het wereldberoemde kikkerorkest uit de stad Hattem gecontracteerd om een aubade te brengen als dank voor al jullie bezoekjes aan mijn log in het afgelopen jaar. Na ruim een jaar loggen heb ik een vast “publiek” gekregen dat mij dagelijks komt bezoeken en dat waardeer ik enorm, het geeft de fotohobby een enorme stimulans. Jullie (meestal) vriendelijke reacties maar ook de persoonlijke (mail)contacten stel ik bijzonder op prijs en ik zou me het leven zonder loggen niet meer goed kunnen voorstellen, het is er een vast onderdeel van geworden. Dus ik zeg het nogmaals: DANK DANK DANK DANKJULLIEWEL!!!!!!! Ik wens jullie allemaal een gezellige en rustige jaarwisseling, wees alert op de huisdieren!

Posted december 31, 2006 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with , , ,

22 responses to “Aubade

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit moet een geweldig goed orkest zijn want ik ken de dirigent persoonlijk.
    In het verleden heb ik les van hem gehad.
    Volgens Ria ben ik er nadien aardig op los gaan kwaken en ze vraagt me dan ook regelmatig de kwakert dicht te houden.
    Ook wij, Ria en ik, wensen je een voorspoedig en gezond 2007 toe.

  2. De kikkers zijn prachtig. Ik heb zoiets niet eerder gezien. Ik wil jou ook bedanken voor je reacties op mijn log. Ook al ken je de mensen niet persoonlijk, ze zijn toch iets voor me gaan betekenen.
    Heel fijn uiteinde.
    Groetjes Olga

  3. Dank je wel voor deze aubade van een bijzonder orkest Ank.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2007. En dat we in het nieuwe jaar weer mogen genieten van elkaars kiekjes.

    gr HPtje & Co

  4. ach wat leuk Ank!!!!
    geweldig een kikkerkoor.

    Ik herken er meteen weer een hele boel.
    ik wil geen namen noemen natuurlijk…..uit discretie overwegingen.
    maar tjonge er zit er eentje vals te kwaken……dat lijkt…..wel.
    je wel dinges.

    en dan ……..die mag d`r stembanden wel eens smeren zeg.

    Ik ben blij dat dinges de maat aan geeft….zo lijkt het nog ergens op.
    inderdaad…het klinkt als een echt weblogkoor.

    Jij ook bedankt voor je bezoekjes aan mijn weblog Ank.
    en op naar het nieuwe jaar.
    de allerbeste wensen

    groetjes van Mus.

  5. Jij ook bedankt voor al je mooie foto’s waar wij van mee mogen genieten.

    Kwens jou een gezellig uiteinde en een sprankelend 2007 toe!!

    Proost alvast ;o)

  6. Wat leuk zo’n kikkerorkest….hihi en zelfs een dirigent erbij!
    Log je nu iets meer dan een jaar? Op naar het volgende jaar hè? Ik log in juni 3 jaar en ik heb het zin er ook nog lang niet af…al vind ik een paar daagjes zonder pc deze dagen ook geen straf hoor. Maar af en toe zo links en rechts wat spieken kan ik toch niet laten hoor. 😉
    Fijne jaarwisseling Ank en een goed begin van 2007

  7. Dank je wel Ank dat je al die mooie foto-momenten met ons hebt willen delen.
    Ook in 2007 ben ik weer een regelmatige bezoeker. Ik zal niet op alles reageren maar kom wel dagelijks even langs. Dank voor al je lieve reacties en ik wens je al het moois voor 2007 toe.

  8. fijne jaarwisseling!!

  9. Wat een leuk orkest!
    Nu nog het geluid erbij!

    En..geen dank hoor!
    Ook een fijne jaarwisseling gewenst!
    gr eva

  10. wat een prachtige kikkers. Daar is iwan helemal gek van.
    Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2007

  11. Jij bedankt voor je mooie en afwisselende stroom foto`s die je ons dagelijks voorschotelt!
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig en kleurrijk 2007 gewenst !

  12. Dank voor je dank, maar die krijg je net zo hard weer terug hoor.
    Wat een leuk ‘spul’ dit kikkerorkest.
    Nooit van gehoord, laat staan gezien. Ze zijn erg leuk.

  13. Hoi Ank,

    Ik heb genoten van alle logjes en ik hoop op volgend jaar weer ervan te genieten.

    Ook jij bedankt voor je reacties,mails en steuntjes.

    Veilig uiteinde en een super gezond begin.

    Liefs Thea

  14. Lieverd, ik wens je een gezond, gelukkig en een geweldig 2007 toe.
    Bedankt voor je luisterend oor, je vriendschap, je betrokkenheid, en voor nog zoveel meer.
    Je wandel en foto maatje en dat we in 2007 nog maar vaak samen die dingen mogen gaan doen waar we allebei zo plezier van hebben.

  15. kwaak kwaak kwaak, ook jij bedankt hoor Ank voor een heerlijk logjaar, met altijd mooi verzorgede logjes , werk van gemaakt altijd, kortom vaak het eerste wat ik doe met een kop kofie, even bij Ank kijken, heerlijk toch???
    maak er een heerlijk jaar van!!

  16. Hé, wat leuk ik kende deze kikkers helemaal niet.
    Het geluid heb ik vandaag nog gehoord, van een filmpje dat ik begin dit jaar maakte bij de kikkerconcerten in Ada Hofman haar tuin, geweldig vind ik dat! ( ben gek op kikkers! )
    Ank, ik wens je een heel fijn uiteinde en alle goeds voor 2007!

  17. Jij bedankt voor al het moois wat je hier steeds weer tevoorschjn toverde!!!

    Mag ik jouw en een ieder die je lief is een fantastisch 2007 wensen.

    Groetjes Fryske

  18. Hoi Ank
    Gelukkig nieuwjaar!!!
    Je foto’s zijn weer prachtig.
    Groetjes, Wendy

  19. ***Gelukkig Nieuwjaar***

    Goedemorgen Ank.

    Wat heb je er weer een mooi log van gemaakt.
    Erg leuk al die kikkers.
    Ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad.
    En was er bij jullie ook zoveel vuurwerk?
    Het was hier enorm.
    Een fijne dag.

    Groetjes van Marjan!

  20. Dag Ank, dank voor deze aubade, en een gezond en gelukkig 2007 gewenst.
    En gewoon lekker doorgaan met loggen!

  21. Hoi Ank,
    na een paar dagen niet kijken op je weblog is er weer veel leuks te zien!
    Vanaf hier ook de beste wensen voor 2007. Dat het jaar maar mag worden wat je er zelf hoopt. Kleine kritische kanttekening: Hattem is met een e.

  22. Beste Ank, met verbazing heb ik al je foto’s bekeken. Fantastisch wat kun jij mooie plaatjes schieten. Was echt onder de indruk.

    Ik was alleen op zoek naar een mooi voorbeeld (porcelein) totdat ik op jouw site kwam. Nogmaals formidabel. Renee

Geef een reactie

