Bloemenweelde   13 comments

Vandaag een mengelmoesje van bloemen die ik hier in de buurt heb gefotografeerd langs het water en in het park.

Log5-6-07-1.jpg

Log5-6-07-2.jpg

Log5-6-07-3.jpg

Log5-6-07-4.jpg

Log5-6-07-5.jpg

Log5-6-07-6.jpg

Log5-6-07-7.jpg

Log5-6-07-8.jpg

Log5-6-07-9.jpg

Log5-6-07-10.jpg

Posted juni 5, 2007 by Ank Pot in Bloemen

13 responses to “Bloemenweelde

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben jij niet hier aan het wandelen geweest ???
    jeetje wat heb je die er mooi opstaan !!!
    schitterend …maar ze komen me wel errug
    bekend voor ;))))

  2. Mooi mengelmoesje, een genot om naar te kijken!
    Groetjes, Anne-Marie.

  3. Kwijlfoto’s zijn het. En je bent lekker aan het spelen met je kadertjes. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Schijnbaar overheersen bij mij vandaag de gevoelens van hebberig en jaloers. Maar ja, op m’n schermpje is het toch ook een beetje mijn uitzicht.

  4. Een heerlijke serie Ank. Prachtige foto’s en lekker rustig om naar te kijken.
    Gr Jan W

  5. Wat bloeien er een prachtige bloemen bij jou in de buurt Ank, en wederom prachtig gedaan met de kaders erom heen.

    gr Alette

  6. Eigenlijk weet je niet waar je moet kijken op dit moment, zoveel is er fotograferen.
    Vooral de diepte van de foto’s spreekt me erg aan.

  7. Het ziet er weer prachtig uit. Ik kijk ook mijn ogen uit naar al die mooie bloemetjes overal.Leuk dat jij er een log van hebt gemaakt. Met jouw camera komen ze er zo mooi op.
    Groetjes Olga

  8. Ik kan niet anders zeggen dan dat je je best hebt gedaan en
    het levert weer hele prachtige foto’s op…. super hoor…

    Groetjes en een fijne avond
    Anton

  9. Ank, dit zijn prachtige scherpe plaatjes!! Ook vind ik de layout van je foto’s te gek, groetjesss

  10. Hier is idd sprake van een mooie bloemenweelde……

  11. Hele mooie verschillende bloemen, mooi gedaan!

  12. heel fraai je plantenserie, mooie bloemen en je hebt ze erg fraai vastgelegd.

    gr Annelies

  13. Ank, wat is er toch veel moois te zien hè,
    áls je het maar wilt zien! Geweldig

Geef een reactie

