Fleurig   14 comments

Het wordt weer tijd voor een collage van een aantal bloemen die momenteel in de tuin in bloei staan. De Iris krijgt een eigen collage omdat ik hem zo prachtig vind.

Log14-6-07-1.jpg

Log14-6-07-2.jpg

Posted juni 14, 2007 by Ank Pot in Bloemen

14 responses to “Fleurig

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik kom net met mijn dochter drijfnat binnenlopen. Met een lekker bakkie de logs bekijken en van jouw log word ik weer helemaal vrolijk. De zon schijnt vandaag gelukkig wel op jouw log. Mooie bloemen, de lijsten er omheen maken er een mooi geheel van.
    Groetjes Olga

  2. op de valreep voordat we weggaan ,
    mooi Ank die collages !!
    en hier schijnt de zon al af en toe !!
    dikke pret morgen !! *superlol*

  3. Inderdaad je maakt momenteel veel te veel foto’s van allerlei bloemen, je kunt ze helaas niet allemaal plaatsen. Zo’n collage is een prima idee, lekker fleurig.

  4. Wat een kleurrijk geheel! Superidee om ze allemaal zo in een
    collage bijelkaar te plaatsen en zo mooi uitgevoerd.
    En gelijk heb je, de iris verdient een eigen collage,
    wat een mooi kleur en door ’t witte kader
    springt de kleur er nog beter uit.

  5. Prachtige, frisse collages Ank.
    De Iris is mijn favoriet. Maar dat komt ook omdat er dit jaar geen enkele Iris bij ons is opgekomen.
    Gr Jan W

  6. Wat een mooie collage’s heb je weer gemaakt. Ook in je eerdere logs staan weer prachtige foto’s. Zoals de zwaan in bad en de papaver.
    Ik ben een tijdje niet op je log geweest maar ik heb veel gemist zie ik.
    groetjes karin

  7. Hier regent het…. (Noordholland)

  8. Wat een kleuren hè? PRachtig die collages. Allemaal uit eigen tuin?
    Je moet een kalender maken joh!
    Fijne dag hoor.

  9. OT: Nee, spin heeft inderdaad geen web, maar jaagt als een
    kat. Vandaar de naam lynxspin. Groetjes.

  10. Prachtige collages! gr. Nel

  11. lekkere spetterende kleurtjes hoor
    en wat is die iris mooi van tekening en kleur
    prachtige collages

  12. Geweldig mooie collage.Je hebt prachtge bloemen in de tuin staan.
    De collage van de Irissen vindt ik zelfs heel artistiek.
    Die tekening van het honingmerk is zo mooi!

  13. Wat heb je de iris prachtig in beeld weten te brengen. En je andere collage mag er trouwens ook zijn… Mooie kleuren.

  14. Zo te zien aan de collage’s mag je tuin er wel zijn.
    De irisen zijn bij ons uitgebloeid en het is inderdaad een erg mooie bloem.
    @ Ria heeft al wat goudsbloemzaad (verschillende soorten) voor je verzameld.

Geef een reactie

