Vingerhoedskruid   9 comments

Een paar macro’s van het Vingerhoedskruid (=Digitalis). Opvallend vind ik zelf de hoeveelheid haartjes.
Log30-6-07-1.jpg
Log30-6-07-2.jpg

Posted juni 30, 2007 by Ank Pot in Bloemen

9 responses to “Vingerhoedskruid

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie macro’s weer Ank!
    (Of zijn het close-ups? weet nooit zo goed het verschil)
    gr eva

  2. Scheerapparaat kapot?:) Die tweede vind ik heel mooi, prachtig
    zuurstokroze!

  3. Je hebt ze mooi ‘los’ kunnen maken van de rest Ank. De onscherpte in foto 1 is echt functioneel, laat daardoor de beharing goed uitkomen.

    Fijn weekend.
    Gr Jan W

  4. Spannend zo’n foto van heeeeel dicht bij.
    De bovendste had ik bijna niet herkend, gelukkig was de 2e erbij.
    Erg mooi!

  5. Wat heb je deze vingerhoedskruid op een bijzondere manier in beeld gebracht. Schitterende foto’s.

  6. Heel mooi, je bent er wel echt ingekropen zeg.
    Vind ze allebei mooi. Zijn ook prachtige planten vind ik en er komne veel insekten op.
    Gezellige zondag en groeten.

  7. Die haartjes zijn zeker opvallend… mooi gezicht zo.. zo had ik ze nog niet bekeken…

    Groetjes
    Anton

  8. Mooi is die bloem van binnen, en zo roze.
    Groetjes Olga

  9. Heel mooi deze close up van de vingerhoedskruid.
    Zeker zo crea vind ik de omlijsting,echt prachtig als er een stukje buiten het kader valt.
    Ik weet nog steeds niet hoe dat moet,maar mooi is het wel!

    Gr Sien

    (het is me nog steeds niet gelukt om de rechtermuisklik te blokkeren.
    ik ben wel zo ver dat ik een code heb gekregen,maar wat ik er mee moet doen???? )

Geef een reactie

