Veldboeket   17 comments

Wat een vreselijk weer zeg, daar wordt niemand vrolijk van, daarom heb ik voor jullie een veldboeket samengesteld in de hoop dat jullie daar een beetje blij van worden.
Log4-7-07-1.jpg
Log4-7-07-2.jpg
Log4-7-07-3.jpg
Log4-7-07-4.jpg
Log4-7-07-5.jpg
Log4-7-07-6.jpg
Log5-7-07-7.jpg
Log4-7-07-8.jpg
Log4-7-07-9.jpg
Log4-7-07-10.jpg

Posted juli 4, 2007 by Ank Pot in Bloemen

17 responses to “Veldboeket

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)) :)) :))
    ik zie de zon!
    al is het dan alleen in jouw foto’s
    dat maakt niets uit :))
    mooi boeketje! :))
    plaatjes van foto’s!

  2. *verlaat weer vrolijk dit logje*
    zie warempel een zonnestraaltje
    dat wordt rennen om te vangen !!
    —–zoeffffff—–

  3. Ank…ik ben spontaan helemaal blij!!!
    gewoon omdat jij jij bent, en dit weer voor ons doet, heerlijke kleurige foto’s!
    ik kreeg gister bij de bloemist 5 bossen bloemen die niet goed genoeg meer waren om te verkopen, staan vast nog wel een paar dagen, zulke dingen maken je dag!!!
    Heerlijk!!
    Een andere klant noemde het afval, ik noem het een cadeau!!

  4. Ik zie vrolijke kleuren en een blauwe lucht, lang niet gezien. Ik wordt depri van het weer.
    Die witte bloempjes (kan niet op de naam komen) prachtig met dat blauw.

  5. Oh ja, bloemtjes ook een beetje voor mijn, want hier regent het
    ook, maar de temperatuur is heerlijk, dus toch beter dan bij
    jullie. Maar ik geniet toch even van dit heerlijke veldboeket.
    Wow, die klaproos knalt van ’t scherm, mooi zijaanzicht. En die
    gele en die witte, allemaal even mooi, al weet ik niet alle namen!
    Zou me bijna schuldig gaan voelen als ik al die natte logjes
    zie! 😉

  6. Dank je, zeker die met de blauwe lucht doet me goed.
    Mooie serie zeg. Heerlijk om naar te kijken.
    Gezellige dag en groeten

  7. Leuk, de Familie B.Luis op de foto!!!
    En helemaal omgeven door allerlei andere bloemen, dat zullen ze best een eer vinden, Ank.
    Eigenlijk wil ik zeggen dat ik die foto de mooiste vind. Maar dat klonk zo kort.
    Schitterende serie weer.
    Gr Jan W
    NB.: Eerlijk gezegd mis ik je druppelfoto’s nu even niet. :-))

  8. dat veld boeket doet me goed, prachtige kleuren en heel mooi vastgelegd door je, al die regen vergeten we weer even door die prachtige foto’s en we kunnen ze binnen lekker droog bekijken en meegenieten.

    fijne dag.

  9. Je veldboeket is prachtig.
    De regen komt hier nog steeds met bakken vol de lucht uit vallen.
    Je moet wel een grote optimist om daar vrolijk bij te blijven en in zulke gevallen is zo’n veldboeket dan ook een welkom geschenk.

  10. Schitterend, Ank, echt een opvrolijker. Die bijna horizontale klaproos met dat beestje op de steel. Fantastisch. Leuke kaart :-))

  11. Bloemen blijven prachtige onderwerpen.
    Wat staan ze er weer helder, scherp en kleurrijk op.

  12. Nou ja, blijken m’n gegevens niet meegeplaatst te worden. Gaat weer lekker bij web-log.
    In ieder geval hebben ze nu gelukkig wel die onzedelijke bloggel van de reclame af gehaald. Tis maar raar dat die niet aan 18+ schifting onderhevig bleek.

  13. Wat een schitterend veldboeket Ank ….. Hier wordt de mens helemaal vrolijk van. Stuk voor stuk zijn het prachtige foto’s.

  14. Inderdaad daar word een mens blij van !
    Maar ik was al blij want vanmiddag scheen hier de zon.
    liefs van Sary en de bengels

  15. Gisterenavond zag ik je log al even snel, maar was te moe om te reageren.
    Dit is èèn van mijn favoriete logs. Buiten is alles veregend en op jouw foto’s staan ze zo mooi.
    Groetjes Olga

  16. Prachtig Ank en zeker met die blauwe lucht op de achtergrond.
    Wat kunnen we daar weer naar verlangen he.
    Die regen wordt ik nu ook wel eens zat.
    Een mooie dag wens ik je toe.

    Groetjes van Marjan!

  17. Kijk daar is niks mis mee en ziet er gewoon heel gezellig uit…

    Groetjes
    Anton

Geef een reactie

