Witte Klaver   7 comments

Ze staan gewoon bij mij in het gras en ik heb ze nog maar even gefotografeerd voordat ik vandaag de maaier tevoorschijn haal.

Log8-7-07-1.jpg

Log8-7-07-2.jpg

Log8-7-07-3.jpg

Posted juli 8, 2007 by Ank Pot in Bloemen

7 responses to “Witte Klaver

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is het eindelijk mooi weer, ga je je in het zweet werken in de tuin?! ;))
    Dat zal menig druppeltje gaan kosten Ank. Ik wens je een fijne zonnige dag en dat al je achterstallige klusjes vandaag lukken, want het blijft -ook deze week- niet droog.
    Mooi hè, die klaver als je ze van dichtbij kan bewonderen!
    Gr Jan W

  2. Ze zijn mooi he! Zal bijtje niet leuk vinden dat je z’n tafel
    nu al afruimt!:)) Kun je d’r niet omheen maaien? Krijg je ook
    nog een leuk patroon in je gras :))) Maai ze!

  3. Slim dat je voor het maaien nog ff foto’s maakt.
    Daar zou ik dus nooit aan denken.
    Ik vind de bovenste het mooist…zonder insect 😛

    Fijne zondag verder Ank

  4. Heb ze vandaag ook op de foto gezet.
    Je loopt er eigenlijk aan voorbij of overheen terwijl het zo’n mooi klein en teer bloemetjes.
    Dus je hebt ook op de knietjes op het gras gezeten ;-)Mooie gedaan met een zonder beestjes.
    Gezellige avond en groetjes.

  5. Ik ben ook niet blij met klaver in mijn gazonnetje maar jij weet er weer een positieve draai aan te geven met een paar mooie foto’s.

    Gr. Frans

  6. Wat mooi, goed dat je er foto’s van hebt gemaakt. En je hebt nog geluk met de bezoeker ook.
    Het word zulk slecht weer van de week en nat gras maait niet echt lekker.
    Groetjes Olga

  7. ZO zie je maar dat onkruid eigenlijk heel mooi kan zijn, zou het zonde vinden om ze af te maaien maar ja wat moet dat moet, kun je ze niet aan de nijntjes geven???

    Fijne dag vandaag en ik hoop voor je dat het droog blijft zodat je kan maaien.

Geef een reactie

