Dreiging   14 comments

Gisteravond, net toen mijn zoon op de fiets naar huis moest komen zag ik deze lucht hangen. Mijn zoon had de deur nog niet achter zich dichtgetrokken of het noodweer barstte los, keiharde wind, slagregens en onweer.

Log17-7-07-1.jpg

Log17-7-07-2.jpg

Geplaatstjuli 17, 2007 doorAnk Pot inLuchten

14 Reacties op “Dreiging

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Als dit je boven het hoofd hangt, ben je blij dat je de deur dicht kan doen Ank.
    Deze momenten is er vaak wel mooi licht. Aparte foto’s met die zware wolken.
    Gr Jan W

  2. ja de kranten staan er alweer vol mee, de bliksem wordt nu de komende jaren onze grote dreiging, ja op de hitte kunnen ze het nu niet gooien he, dus dan maar dreiging van onweer!!
    Ik heb de pc uitgezet gisteravond de lucht zag groen!!!!!
    maar….het ging aan ons voorbij!!

  3. Prachtige donkere wolken hangen er boven Zwolle. Hier werd het tegen acht uur donker en het kwam met bakken uit de lucht vallen.

  4. Wat was het donker ineens he? Wij waren aan het BBQ-en en ineens was het gewoon donker. Gelukkig was de regen snel weer over maar het bleef donker 🙂

    gr Alette

  5. Wij zijn gisteravond gespaard gebleven.
    Toch zijn er prachtige plaatjes te maken met dit soort weer.
    Zolang je niet in je (weggewaaide) tent zit tenminste.

  6. Prachtig!
    gr eva

  7. Toen ik gisteravond je reaktie op onze log las dacht ik Jan ga maar vast de spullen buiten opruimen.
    Even later werd het erg donker en het rommelde in de verte maar het bleef droog.
    Je foto’s geven meer dan duidelijk aan dat er geen zonnetje staat te schijnen.

  8. Ja Ank hier was het ook raak!
    Heeft hij je gebeld dat hij veilig thuis was het blijft gevaarlijk onweer.
    Maar vandaag was het hier heerlijk ik hoop bij jou ook.
    Liefs van Sary en de bengels

  9. Een prachtig gezicht maar ik heb wel ontzag voor onweer. Je hoort ook steeds vaker dat mensen getroffen worden door de bliksem. Ik vind het maar eng.

    Mijn mooie rode kalfje heeft het niet overleefd, het was te verzwakt.

  10. Vreselijk wat een weer, wat ben je dan blij als je kind toch net binnen is.
    Ik ken die gevoelens.
    Bij ons in Deventer niets van dit alles, alleen een paar drupjes.
    Je foto’s zijn indrukwekkend!

  11. Je zag dus de bui al hangen. Regendruppels en donderbuien. Het levert mooie plaatjes op, maar ik zie toch liever de zon. Het is gelukkig niet overal zo, bij ons was het een prachtige zomerdag met veel zon en een zomerse bries. Hopelijk komt dat bij jullie ook nog. Groetjes,

  12. Prachtig die dreigende lucht, heel mooi om naar te kijken als je
    hoog en droog zit. De huizen krijgen een mooie belichting bij zo’n
    donkere lucht.

  13. Hier viel het allemaal mee, het levert wel mooie plaatjes op, maar vind het ook eng hoor.
    groetjes Tiny.

  14. Prachtige luchten, maar je moet er niet middenin zitten…
    daar wordt je echt nat van…

    Groetjes
    Anton

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.