Witte Roos   13 comments

Omdat het buiten zo grauw en grijs en ook koud is een paar foto’s gemaakt toen het prachtig zonnig weer was.
Log9-8-07-1.jpg
Log9-8-07-2.jpg
Log9-8-07-3.jpg

Posted augustus 9, 2007 by Ank Pot in Bloemen

13 responses to “Witte Roos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tja het weer is echt wel een stuk minder.
    Deze foto’s zijn zo wel heel erg mooi, vooral met die heldere blauwe achtergrond.

  2. héérlijk Ank , daar kunnen we weer bij weg dromen ;))
    die knallende blauwe lucht is nu even weg ….
    hoeven we hem niet te missen ;))

  3. Prachtig Ank, wat een blauwe lucht, vooral die laatste vind ik
    erg mooi. Zo mooi de details in de blaadjes! Heb hier ook al
    eeuwen geen blauwe lucht meer gezien :(, dus bedankt voor dit
    vrolijke logje!

  4. Ik ga helemaal voor foto 2 Ank. Net wat meer het accent op de roos en een mooie achtergrond.
    Gr Jan W

  5. Hoop dat het nu lukt om een reactie te plaatsen , al 3 keer geprobeert vandaag.
    Sommige logs gaat goed en sommige niet heel lastig…maar lees het van meerdere.

    Mooie foto’s zeker met die blauwe lucht, fijn dat je een voorraad hebt, doet een mens goed.
    Maar hier in het noorden geen regen en heb al andere berichten gehoord vandaag..
    Ik ga ook voor foto 2.
    Groetjes Tiny

  6. Ik ga dit keer helemaal voor die onderste!
    gr eva

  7. Mooi deze rozen,vooral de blauwe achtergrond doet het goed…gr.Jantine

  8. Ik moest meteen aan de witte roos im mijn flog denken, maar deze hier mag er ook zijn. Prachtig gefotografeerd.
    Groetjes,
    Cor

  9. Eigenlijk is het de combinatie van drie kleuren, groen, wit en de blauwe lucht.
    Zo mooi, koel en eenvoud. Ik ga niet kiezen, ik vind ze allemaal een plaatje.

  10. Jeetje, toen was de lucht echt blauw! Dat hebben we nog maar sporadisch gezien deze zomer….. Prachtig, je wit echt wit en je blauw zo blauw….. hmmm….

  11. prachtig met die blauwe achtergrond!

  12. Waaauwwwww prachtig hoe je deze witte roos hebt gekiekt.

  13. Rozen zijn super mooi om te zien en dat heeft iets… deze witte zijn helemaal prachtig en dan met een blauwe achtergrond…. super mooi..

    Groetjes en alvast een heel fijn weekend
    Anton

Geef een reactie

