Gaura   16 comments

Een aantal weken geleden was ik met een vriendin in het tuincentrum en daar stonden allemaal uitgebloeide tuinplanten voor heel weinig te koop. Aan de meesten kon je niet meer zien hoe mooi of lelijk ze waren maar op de kaartjes staan de foto’s natuurlijk en de Gaura sprak mij wel aan. En ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad. Al vrij snel ging hij bloeien en hij bloeit nog steeds.
Log22-8-07-1.jpg
Log22-8-07-2.jpg

Posted augustus 22, 2007 by Ank Pot in Bloemen

16 responses to “Gaura

Subscribe to comments with RSS.

  1. De sprieten op de achtergrond van de eerste foto, horen die ook bij deze plant of stonden ze er gewoon achter? Ze staan er wel prachtig op!! Foto 2 is prachtig van kleur en compositie, Ank.
    Gr Jan W

  2. Prachtige bloem, goede keuze! Vind ’t vliegje denk ik ook,
    of kwam ze alleen haar dorst lessen? 😉 Mooie kleur, zeker
    met die druppels er nog bij, al betekent dat waarschijnlijk
    dat jullie weer een bui achter de rug hebben.
    Hee, we zitten tegelijk op elkaars logje, alleen heb ik weer
    problemen met reageren … 😦

  3. nou dat was dus geen kat in de zak!!
    Hij is inderdaad heel mooi, ik had er nog nooit van gehoord, hier bij de bloemist kan ik op dinsdag vaak de “oudere”bloemen voor een habbekrats meenemen, dan zet ik alles bij elkaar in een hele grote vaas, en heb er dan zeker nog een dag of vier plezier van, vind ik gewoon altijd leuk!!
    Soms mag ik het zelfs zo meenemen!
    Weggooien kan altijd nog!

  4. @J@NW: Dat zijn de bloemknoppen van de Gaura Jan!

  5. Daar heb je een hele goede aankoop mee gedaan , prachtige, fijne bloemen.
    De roze is hier verdwenen, maar de witte bloeit nog steeds!!
    Mooie foto’s met die druppeltjes op de bloemblaadjes, ook een vliegje wilde graag op de foto:)

  6. De macro shots van jou blijven mij boeien ….

  7. das een beste keus geweest zeg !!
    prachtig gefliepst ook ;))
    die komt volgend jaar
    met dubbel zoveel bloem terug !!

  8. De Gaura voelt zich dus thuis bij jou. Ik had er nog nooit van gehoord, maar vind haar erg mooi :-)) En ja, ik kan haast geen woorden meer vinden voor je foto’s………mooi,geweldig, super,overweldigend het past allemaal. Die druppels wow………..

    groetjessss

  9. Zo onder de douche vandaan is het een prachtige bloem. Een goede aankoop dus en prachtige foto’s Ank.

  10. Heel mooi, mooie kleur ook ben gek op roze 🙂
    Dat is zeker geen miskoop, doe dat ook wel in de uitverkoop kopen, scheelt je zoveel en je moet er toch vaak geluk mee hebben. Heb jij zo te zien wel.
    Geniet er maar lekker van, eiegnlijk dubbel afgeprijsd en nog zo mooi bloeien ook.
    Mazzel hebben noem ik dat 🙂
    gezellige avond en groetjes

  11. Volgens mij heb je een hele goede keus gemaakt. Ik vind hem prachtig. Leuk met die pluimpjes. Verder doet die eerste foto me denken aan de fuchsia

  12. Hij is prachtig Ank.
    Je gevoel is goed geweest. Wat fijn dat jij er nog van mag genieten.
    Groetjes Olga

  13. Mooie bloem en vooral de tweede foto vind ik erg mooi…

  14. Soms moet je een gokje wagen Ank. Zo te zien, heb je een goede keus gemaakt. Mooi gekiekt.

  15. Die is prachtig! Ik heb een witte, maar hoewel-ie groeit, bloeit-ie niet… En dáárvoor had ik’m niet gekozen natuurlijk!

  16. een prachtige bloem en plant?
    kan die ook overblijven tot volgend jaar?
    hoe stekken? overwinteren? graag je antwoord, je weet mijn email. dan ga ik hem ook kopen.
    moet ie in de volle grond??

Geef een reactie

