Collages   25 comments

Ik heb gisteren zitten knutselen met foto’s van bloemen die momentel in de tuin in bloei staan. het is een beknopt overzicht want ik heb nog wel meer bloemen maar dan werd het gewoon teveel. De blauw/roze collage is daardoor al niet helemaal “zuiver” geworden omdat je het dan gewoon niet meer goed ziet.
UPDATE: alle foto’s zijn gisteren gemaakt, er bloeit nog wel meer zoals de witte Rozen en de Gentiaan.
Log23-8-07-1.jpg
Log23-8-07-2.jpg

Posted augustus 23, 2007 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

25 responses to “Collages

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldige collages heb je ervan gemaakt!
    gr eva

  2. Hele mooie collage, oogt lekker rustig zo.
    Heb je dit allemaal nog in bloei staan in je tuin ? Wat mooi, geniet er maar van.
    Hier staat heel weinig meer in bloei, helaas.
    Gezellige dag en groetjes

  3. Prachtig Ank. Zo te zien heeft jouw tuin weinig te lijden gehad van al die regen.

  4. Hallo Bunnymom,wat een prachtige foto’s maak je zeg.Ik kwam toevallig op je blog terecht en bleef hangen . Wat mij als eerste aantrok is je naam,heel leuk hoor .Heel toepasselijk.Heb zelf ook 4 konijnenkinderen zie mijn web-log.Hou ook ontzettend veel van dieren en de natuur.Wat ik ook zag je onderwerp over Fibromyalgie,ikzelf ben ook patiënt (reumaachtige klachten)dus ik kom zeker vaak bij je langs om hierover te lezen.
    Heb je inmiddels bij mijn vriendinnen geplaatst zodat ik je gauw weer vind.

    Kom ook eens bij mij kijken en wie weet ????
    Lieve groetjes Anneke

  5. Wat een prachtige collage’s!
    Ook mooi voor een kaart vind ik…zo’n collage.
    Fijne dag vandaag hoor. Het wordt hier eindelijk droog…het góót vanmorgen!

  6. Wat een prachtige collage’s!
    Ook mooi voor een kaart vind ik…zo’n collage.
    Fijne dag vandaag hoor. Het wordt hier eindelijk droog…het góót vanmorgen!

  7. dat is een idee Ank alle nog bloeiende bloemen
    in een collage , zat ook al te dubben wel of
    niet plaatsen wordt zoveel , maar dit is super
    en héél mooi gedaan .

  8. Bij mij staat er weinig meer in bloei 😀 prachtig je collage… lijkt wel een ansichtkaart

    knufff

  9. Wat een bloemenpracht heb jij in je tuin zeg! Zoveel verschillende soorten, heerlijk.
    Mooie collages Ank!
    Gr Jan W

  10. Geweldig, zoveel bloemen en dat de meeste nu nog bloeien…..

  11. het gaat weer geweldig met web-log.nl vandaag.
    Dus nog maar een keer. Prachtige en veel bloemen in je tuin, Ank en op deze manier ook heel mooi samengeraapt

  12. Schitterende collage’s, en wat herlijk dat er nog zoveel bij je in bloei staat, zo hou je de zomer nog wel eventjes vast:)
    Die onderste is m’n favoriet, die mag je me zo als ansicht sturen:))

  13. Als dat nog allemaal in jouw tuin bloeit, staat de herfst nog niet voor
    de deur hoor! Prachtig, wat een kleuren en zoveel verschillende soorten
    bloemen. Vind ze allebei heel mooi met een lichte voorkeur voor de tweede
    vanwege de kleuren. Heel mooi in de collage verwerkt. Petje af!

  14. Schitterend collage’s allebei, lekker fris ogen ze…..
    Om zo aan de wand te hangen.

    groetjes marrie

  15. Geweldige collages.
    Leuk om te zien wat er allemaal bloeit op het moment

  16. prachtig zijn ze Ank en helemaal handmatig, heerlijke bezigheid is het he, en je hebt er geen rommel van ook haha, ik vind ze prachtig op kleur!!!

  17. Valt het jou ook op dat er nu veel meer bloeid dan vorig om deze tijd?
    Toen was alles al zo ongeveer uitgebloeid….van ellende heb ik toen een paar crysanten in de tuin gezet.
    verhip…jij hebt zelfs nog een korenbloem!

  18. Voor ons was de zomer misschien dan niet zo als dat we graag hadden gewild maar als je naar buiten kijkt dan zie je dat de meeste tuinen er nog geweldig bij staan.
    Dat is tevens zichtbaar in je collage.
    En wie weet brengt september ons nog een grote verrassing!

  19. Wat leuk dat er nog zoveel bij je in de bloei staat.
    Het ziet er allemaal prachtig uit op de foto’s.
    Ik kan me voorstellen dat je hartstikke trots bent.
    Groetjes Olga

  20. Zo Ank, daar ben ik weer eens even, werd wel tijd niet?
    prachtige foto’s van het boomblauwtje, die roltong!
    Ik zie de Gaura toch liever zonder regendruppels, het lijkt er op
    dat ik mijn zin ga krijgen de komende dagen, droger weer!
    Heerlijke collages, die zalmkleurige verbascum WOW!
    Op naar een mooie nazomer, daar zijn we wel aan toe zo zoetjes aan,
    groeten, Marian

  21. Ook al is de onderste niet helemaal zuiver. Er staat nog heel wat moois in bloei Ank.

  22. Prachtige collages zijn het geworden echt heel mooi, die zouden het goed doen aan de muur of als blad voor een verjaardagskalender, dan kan men er de hele maand naar kijken, heel mooi.

    dank je voor de felicitaties we hebben een heerlijke dag gehad en zelfs buiten gezeten in het zonnetje……jajaja het zonnetje ;)) soms zit het mee deze zomer ;))

    fijne dag

  23. Mooie collages Ank! Leuk om te zin wat er nog bloeit bij jou in de tuin, en da’s nog wel heel veel! Wow, die Verbascum, die is mooi van kleur! Ik ga toch eens zoeken naar zaad daarvan, ik heb alleen de witte en gele maar. En die Achillea Ptarmica (Wilde Betram) is ook zo’n superplant!

  24. Wat een prachtige collages en wat een beauty’s van bloemen heb je nog in de tuin…………

    groetjessssss

  25. Prachtige foto’s van de libellen en andere insecten,maar deze collage’s vind ik ook helemaal te gek…

Geef een reactie

